Gå til innhold

Flørt og sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

På jobben så har jeg en kollega, der det blir litt uskyldig flørting av og til. Jeg er tiltrukket av han,men kun i form av sex. Ønsker ikke forhold med har lyst på en sex partner.

Vet ikke helt hvor jeg har han, han sier ting som "pen du er i dag", han legger alltid merke til frisyren min eller nye klær jeg har kjøpt.

Vi snapper endel, men aldri noe direkte sex bilder. Vet ikke helt åssen jeg skal gå frem for å finne ut hva han vil.

For dere jenter, hva liker dere at gutten sender på snap hvis det skal være litt sexy? Hva bør gutten sende deg? Da tenker jeg ikke dickpics men hva er sexy for dere?

Anonymkode: fa9e0...55f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en sånn flørt på jobben også, men fant ut at han har fortalte andre kolleger om dette og at han skrøt om det, og veldig glad i ikke hadde sex, for å si det sånn. Veldig klein jobbsituasjon. 

Anonymkode: c6324...6eb

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en sånn flørt på jobben også, men fant ut at han har fortalte andre kolleger om dette og at han skrøt om det, og veldig glad i ikke hadde sex, for å si det sånn. Veldig klein jobbsituasjon. 

Anonymkode: c6324...6eb

Det skjønner jeg godt da. Men sånn er det ikke mellom oss.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spør om å møtes en dag hos deg, be han på middag ellernoe sånt å hvis dere begge er interisert utarter det seg

Anonymkode: 6c773...1fe

AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at både meg og han er gift. Jeg har kommet dit i livet at jeg tenker vi lever bare én gang. Er rett og slett interessert i én som kan ta meg litt fra tid til annen.

AnonymBruker
Skrevet

Du er gift og end vil du bedra din partner ?  Nei du vil aldri bli fornøyd med noen mann.

Anonymkode: 738a3...05f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...