AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hva skal til for å få dere kåt? Anonymkode: 48652...282
Trolltunge Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Hva er vitsen med denne hintingen? Vil jeg ha sex trenger ikke min mann å være i tvil om det. Han hinter ikke akkurat han heller. 12
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, Trolltunge skrev: Hva er vitsen med denne hintingen? Vil jeg ha sex trenger ikke min mann å være i tvil om det. Han hinter ikke akkurat han heller. Hva gjør du da for å vise at du vil ha sex? Hva liker han? Anonymkode: 48652...282
pia mater Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Av erfaring vil ikke hinting og slikt fungere i det hele tatt. Mye bedre å snu seg mot karen og si "vil du knulle". 8
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 Menn er, i likhet med kvinner, ganske ulike. Uansett, min mann har gitt uttrykk for å like en direkte tilnærming. Anonymkode: 5260f...efc 2
Trolltunge Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva gjør du da for å vise at du vil ha sex? Hva liker han? Anonymkode: 48652...282 Jeg sier eller gjør akkurat det som faller meg inn, på samme måte som jeg sier eller viser at jeg vil ting ellers også. Litt etter mitt humør og hans humør, anledning, og... ja det er bare vanlig kommunikasjon. Verbalt og /eller fysisk. Jeg forstår egentlig ikke spørsmålet, for er man i et forhold og voksen nok til å ha sex, så skjønner jeg ikke at man ikke kan kommunisere det. Til den man er sammen med. For jeg går ut fra at du ikke mener en tilfeldig ukjent mann. Så jeg viser/sier det som jeg føler for, men han trenger ikke å lure på hva jeg mener, og jeg har inntrykk av at han liker at jeg sier og viser at jeg ønsker sex, selv de gangene han litt ertende svarer at jeg må vente. Er par eksempler på hva han på ingen måte misforstår: "Vil du se fotball, eller vil du knulle?" (Jeg går ut fra at jeg taper om det er Real Madrid som spiller, så det var litt artig å spørre akkurat da, for å gi ham et dilemma, men nå har smartingen funnet ut av hvordan han kan pause kampen. 😄) "Kan du trekke for gardinene?" (I stua gjør vi bare det når vi har sex der.) "Oi der forsvant den siste ungen avgårde, og vi er plutselig absolutt alene. Hva alle dager skal vi finne på?" Blikk/ tone/et litt ertende smil... vi har vært lenge nok sammen til at han bare ved å se på meg vet hva jeg har i tankene. Dette bør ikke være vanskelig, ovenfor den du elsker, og som elsker deg. Det er ikke bestandig at jeg får sex der og da, men jeg tar det likevel ikke som avvisning. Han har selvfølgelig lov til å føle at det ikke passer ham akkurat der og da, men han setter likevel pris på at jeg har lyst på ham. 7
Dominas leketøy Skrevet 10. juni 2020 #7 Skrevet 10. juni 2020 10 timer siden, Trolltunge skrev: Hva er vitsen med denne hintingen? Vil jeg ha sex trenger ikke min mann å være i tvil om det. Han hinter ikke akkurat han heller. Det er den absolutt beste måten å gjøre det på ! 1
Hr. Aktiv Skrevet 10. juni 2020 #8 Skrevet 10. juni 2020 Hinter? Jeg hater at damer hinter. Ikke er mere avtennende enn ei dame som ikke tør si det hun mener og vil, men må "hinte". Kjenner jeg får innovertiss bare av ordet. 6
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #9 Skrevet 10. juni 2020 Hvorfor hinte? «Knull meg. Nå!» funker fint. Anonymkode: cea4c...67d 4
Hr. Aktiv Skrevet 10. juni 2020 #10 Skrevet 10. juni 2020 5 minutter siden, Trolltunge skrev: Jeg sier eller gjør akkurat det som faller meg inn, på samme måte som jeg sier eller viser at jeg vil ting ellers også. Litt etter mitt humør og hans humør, anledning, og... ja det er bare vanlig kommunikasjon. Verbalt og /eller fysisk. Jeg forstår egentlig ikke spørsmålet, for er man i et forhold og voksen nok til å ha sex, så skjønner jeg ikke at man ikke kan kommunisere det. Til den man er sammen med. For jeg går ut fra at du ikke mener en tilfeldig ukjent mann. Så jeg viser/sier det som jeg føler for, men han trenger ikke å lure på hva jeg mener, og jeg har inntrykk av at han liker at jeg sier og viser at jeg ønsker sex, selv de gangene han litt ertende svarer at jeg må vente. Er par eksempler på hva han på ingen måte misforstår: "Vil du se fotball, eller vil du knulle?" (Jeg går ut fra at jeg taper om det er Real Madrid som spiller, så det var litt artig å spørre akkurat da, for å gi ham et dilemma, men nå har smartingen funnet ut av hvordan han kan pause kampen. 😄) "Kan du trekke for gardinene?" (I stua gjør vi bare det når vi har sex der.) "Oi der forsvant den siste ungen avgårde, og vi er plutselig absolutt alene. Hva alle dager skal vi finne på?" Blikk/ tone/et litt ertende smil... vi har vært lenge nok sammen til at han bare ved å se på meg vet hva jeg har i tankene. Dette bør ikke være vanskelig, ovenfor den du elsker, og som elsker deg. Det er ikke bestandig at jeg får sex der og da, men jeg tar det likevel ikke som avvisning. Han har selvfølgelig lov til å føle at det ikke passer ham akkurat der og da, men han setter likevel pris på at jeg har lyst på ham. Her er fasiten!! (unntatt fotballen)
Bamseklemmer Skrevet 10. juni 2020 #11 Skrevet 10. juni 2020 Jeg liker hintingen, men ser litt annerledes på det. Da vet jeg at det er en kvinne som liker sex, men er ikke for vulgær... For meg er det å gå litt rundt grøten som tenner meg, ventingen, hva gjør og sier hun? hva er det som gjør at jeg tenner på akkurat henne? Det er mange små spørsmål som jeg tenker på da, kanskje må jeg vente en dag eller ei uke og opp til måneder... kan. Men holder man kontakten å viser at man er høflig og tålmodig, kan hun plutselig stå i døra di og da er det ingen kjære mor😊 Forøvrig var det nettopp slik jeg traff min første FF.... 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #12 Skrevet 10. juni 2020 Mannenmin elsker at jeg hinter! Gode hint: - kysse ham i nakken lenge mens jeg puster tungt - stryke ham saakte over bulen i buksa mens jeg sier "mmmm" - sier "oi, alle ungene sover SAMTIDIG jo" Anonymkode: 29452...401
Trolltunge Skrevet 10. juni 2020 #13 Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Her er fasiten!! (unntatt fotballen) Det med fotballen er jo så artig! Jeg har jo ikke garanti for å vinne, så det er litt moro gambling. 😄 Stort sett er det jo ikke det minste utfordrende å lokke ham med, nærmest uansett. Jeg gjør det ikke ofte da, bare for å erte en sjelden gang innimellom. At han koser seg med fotball er jo min fritid. 😊 1
Stine123 Skrevet 10. juni 2020 #14 Skrevet 10. juni 2020 2 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hinter? Jeg hater at damer hinter. Ikke er mere avtennende enn ei dame som ikke tør si det hun mener og vil, men må "hinte". Kjenner jeg får innovertiss bare av ordet. Synes du ikke det kan være sexy med litt hinting da? Det blir jo litt som flørting tenker jeg. Kyss, spør «er du trøtt eller?» ved leggetid, stryke over låret mens man ser film.. må det være rett på «skal vi knulle?» 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #15 Skrevet 10. juni 2020 Hinting er flott - men det er en del "hint" som ikke går igjennom fra kvinner til menn. Om det er mannen eller kvinnens skyld gidder jeg ikke spekulere i, men hvis man finner ut at hintene ikke fungerer, så bør man begynne å heller være klar på hva man mener. Det er en del som tror at den andre partneren er tankeleser, og det er også noen som virkelig overvurderer hvor gode "hintene" deres er. Hint er flott og fint, prøv det som faller naturlig, men hvis det ikke går, så bør man kanskje heller ty til å være litt direkte? Det er mange, mange menn som liker det veldig godt. Ikke vulgært direkte, men litt mer direkte enn å drive med hint. Anonymkode: 4b450...bd6 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #16 Skrevet 10. juni 2020 2 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Hinter? Jeg hater at damer hinter. Ikke er mere avtennende enn ei dame som ikke tør si det hun mener og vil, men må "hinte". Kjenner jeg får innovertiss bare av ordet. For min del er hinting både flørting og foreplay. Jeg er tydelig med "hintene" mine og viser absolutt hva jeg vil, men ønsker likevel ikke at stemningen skal bli slutt på null komma niks av "skal vi ha sex?" Anonymkode: 0ee5e...dab 2
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #17 Skrevet 10. juni 2020 Vi er enkle. Så vær gjerne direkte. F. Eks smør inn hendene med glidemiddel, stikk dem under tyna til mannen og begynn å kose på tissen hans. Eller F. Eks kose på tissen hans utenfor buksa i en vannlig setting. Liker han det og den blir hard. Blir det nok noe på deg. Anonymkode: d04ce...409
Jdz Skrevet 10. juni 2020 #18 Skrevet 10. juni 2020 Vær helst direkte. Skal du på død og liv hinte bør det i alle fall gjøres så åpenbart at det ikke er noen tvil om hva intensjonen din er. 3
Bamseklemmer Skrevet 10. juni 2020 #19 Skrevet 10. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del er hinting både flørting og foreplay. Jeg er tydelig med "hintene" mine og viser absolutt hva jeg vil, men ønsker likevel ikke at stemningen skal bli slutt på null komma niks av "skal vi ha sex?" Enig i den ja... Hinting er kjærlighet i mine øyne... "skal vi ha sex?" blir jo bare sååå uromantisk... Det er vel ingen som hinter hvis det bare er for sex, men det ligger vel lite følelser bak da? Hvordan oppfatter kvinner hvis en mann spør "vil du ha sex?" ...de fleste vil nok kjenne og høre lyden av et klask😅
Hr. Aktiv Skrevet 10. juni 2020 #20 Skrevet 10. juni 2020 11 minutter siden, Stine123 skrev: Synes du ikke det kan være sexy med litt hinting da? Det blir jo litt som flørting tenker jeg. Kyss, spør «er du trøtt eller?» ved leggetid, stryke over låret mens man ser film.. må det være rett på «skal vi knulle?» 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: For min del er hinting både flørting og foreplay. Jeg er tydelig med "hintene" mine og viser absolutt hva jeg vil, men ønsker likevel ikke at stemningen skal bli slutt på null komma niks av "skal vi ha sex?" Anonymkode: 0ee5e...dab Jeg har blitt så mye avvist opp igjennom tiden etter "hinting" at jeg orker faktisk ikke. For det er søren meg ikke lett når (hvis) hun f.eks. kommer bakfra å vite om hun bare vil ha kos eller sex. Har bommet stygt forferdelig mange ganger her gitt. Enten har jeg trodd at hun var ute etter sex og blitt avvist eller så har jeg ikke skjønt at det var sex hun var ute etter når hun bare fikk en klem. Selvfølgelig med resultat av ei vonbråten og potte sur dame i flere dager. Hintingen dere sikter til er mere klar tale. Den er jeg med på når dama begynner å klå og attpåtil kysser meg. Hvilken stemning tar slutt om du sier det rett ut? Kan vel telle på en hånd de gangene jeg har fått gått rett på sak i forhold ihvertfall. Nå plager ikke det meg da for jeg liker masse kos. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå