AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Han blir sykt fort klar. Bare av å ligge inntil meg. Han er veldig dårlig på ord. Sier aldri jeg er deilig eller noe slik. At jeg gjør han kåt. Så lurer på om han blir så fort kåt for at han kanskje synes jeg er deilig? Vi har vært sammen i 15 år. Og jeg er veldig glad han forsatt blir så fort kåt. Det er vel et bra tegn? Men jeg savner virkelig bekreftelse i ord. Anonymkode: 77eb2...7b8 1
Kenelz Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Skjønner ikke hva du vil med dette her. Ja, noen blir lett tent og andre ikke. Kommuniser med han om det er noe som du reagerer på. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 6 minutter siden, Kenelz skrev: Skjønner ikke hva du vil med dette her. Ja, noen blir lett tent og andre ikke. Kommuniser med han om det er noe som du reagerer på. Mener om han hadde klart og bli så fort kåt hvis han ikke synes jeg var deilig/ikke tente på meg? Anonymkode: 77eb2...7b8
Mona123 Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mener om han hadde klart og bli så fort kåt hvis han ikke synes jeg var deilig/ikke tente på meg? Anonymkode: 77eb2...7b8 Vanskelig for oss å vite, for det finnes ingen fasit 1
Kenelz Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Mener om han hadde klart og bli så fort kåt hvis han ikke synes jeg var deilig/ikke tente på meg? Anonymkode: 77eb2...7b8 Skjønner fortsatt ikke hva du vil med spørsmålet. Blir du tent av menn som du ikke mener er deilig? Hør med mannen din. 1
Cinnamondiva Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Jo, han synes nok at du er deilig. Du kan spørre han rett ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå