Gå til innhold

Når mannen ofte bare vil ha en kjappis, og ikke får meg til å komme før eller etterpå, er det dårlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som han tenker på at jeg også vil komme. Han spør ikke. Han kan fingre meg lett til orgasme. Av og til gjør han det, og slikker. Men virker som kjappis sjal være uten at jeg kommer. Er det slik for dere mannfolk? Er en kjappis kun for deres del? 

Anonymkode: ea9b9...b20

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare å si «hei du, hva med meg?» 

Anonymkode: 88752...8b7

• Liker 7
Skrevet

Du får rett og slett spørre mannen din om det. >KOMMUNIKASJON< 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Da er han vel mest opptatt av å bruke deg som redskap for å få tømt seg i deg. 

Anonymkode: 76461...2b1

• Liker 1
Skrevet

Han bruker deg som en tømmehull, ikke greit overhode og snakk med han om det og sett grenser. Sex skal også være godt for deg😇

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Cinnamondiva skrev:

Han bruker deg som en tømmehull, ikke greit overhode og snakk med han om det og sett grenser. Sex skal også være godt for deg😇

Det å si at han bruker henne som «tømmehull» blir litt drøyt å si. Det er helt normalt å ta en kjappis iblant. Og kanskje mannen tror at hun synes det er greit at hun ikke kommer, men at det er bare hun som er dårlig til å kommunisere.

Anonymkode: f6155...a6d

• Liker 6
Skrevet

Kommer jo an på det da, er du en som kan komme kjapt? Er jo ikke sånn att begge alltid må komme, gi og ta ;)

• Liker 2
Skrevet

Man skal selvfølgelig ta hensyn til partnerens behov og gi nytelse, men jeg mener man også må ta ansvar for egen orgasme. Skal jeg har orgasme under samleie må jeg faktisk jobbe for det selv, har aldri opplevd at en kvinne har «gitt» meg det.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Kenelz skrev:

Du får rett og slett spørre mannen din om det. >KOMMUNIKASJON< 

Nei nei. De skal bare ligge der å hinte. Vi menn må jo forstå hvordan dette funker hvis ikke er vi jo ikke noe tess. 

Husk dama mister jo lysta hvis hun må fortelle hvordan hun ønsker det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er ditt bidrag egentlig? Du sier han ikke "gir" deg orgasmer, men det skal han jo heller ikke. Din orgasme er ditt ansvar. Si st du vil det skal vare lenger etc., men du må jo gjøre en innsats selv!

Anonymkode: 1ad30...8af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du ikke bare? Vi gjør stadig det der og tar en kjappis. Men jeg synes det er utrolig digg, så for meg er det jo topp når vi er trøtte og vil sove kjapt.

Anonymkode: 28778...d64

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ditt bidrag egentlig? Du sier han ikke "gir" deg orgasmer, men det skal han jo heller ikke. Din orgasme er ditt ansvar. Si st du vil det skal vare lenger etc., men du må jo gjøre en innsats selv!

Ja, hva skal man med en kvinne som ikke bidrar og gir seg selv orgasme? Det er akkurat det som er den store forskjellen ved valg av partner😉

AnonymBruker
Skrevet

Det er stort sett ikke mulig for meg å komme ved kjappiser, om ikke jeg er veldig tent på forhånd. Men setter pris på det selv om😉 Men du må, som alle sier her, gi beskjed til partneren din hva du trenger.

Anonymkode: da6cc...82b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker kjappiser og trenger ikke å komme, hvis jeg vil det, sier jeg ifra eller ordner det selv. Jeg liker å bli tatt og at han "bruker" meg, at det ikke alltid er så ømt og gjensidig, så her er folk forskjellige.

Jeg synes derfor ikke at din mann oppfører seg dårlig i utgangspunktet, med mindre han ikke lytter til hva du trenger og ønsker.

Anonymkode: f6528...493

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få deg selv til å komme, hvis du trenger det.

Anonymkode: 863fe...7f4

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde mannen sagt om vi damer bare ville de skulle gi oss en kjapp orgasme, uten å få noe tilbake? 

Ja, vi har ansvar for egen orgasme. Men mannen "bruker"oss for å komme å vil han ikkje gjøre noe for at vi skal komme, skal han da berre få kjøre på? 

Anonymkode: 36bdc...7ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...