Gå til innhold

Hvor tidlig forstår barn at foreldrene har sex? Hvis vi går inn på soverommet for å «hvile» litt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere våre barn på 10 og 11 år forstår at vi har sex da? Er det ikke bra? 

Anonymkode: d4664...acb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig ja - vent heller med å ha sex etter de har lagt seg eller er borte hos noen venner. Om det er så vanskelig med å vente så kastrer dere, det hjalp på katten min som hele tiden skulle søke etter damer. 😂

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Ja de skjønner det. Å særlig om dere låser døra. Dere finner da vel andre tidspunkt å ha sex på? 

Anonymkode: bf3ab...5cf

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig forstår barn på 10+ år det. Nei, det er ikke bra. Bare innmari kleint og kvalmt. 

Anonymkode: 494a6...409

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Klart de forstår det. 

Anonymkode: 97b9b...d10

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når og hvordannfår man egentlig gjort det når barna blir så store? Hilsen mor med barn på 2 og 4 år😂

Anonymkode: 53eb5...d77

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Når og hvordannfår man egentlig gjort det når barna blir så store? Hilsen mor med barn på 2 og 4 år😂

Man gjør det etter de har lagt seg i sitt eget soverom eller er på besøk hos venner. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på! Og hva når man har tenåringer som har sommerferie og ser på serier på natta? 

Anonymkode: 643ff...338

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

TS. Kan de ta skade av det? Er det ikke bra de «ser» foreldrene har et godt samliv? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lurer jeg også på! Og hva når man har tenåringer som har sommerferie og ser på serier på natta? 

Anonymkode: 643ff...338

De har vel eget soverom, og foreldrene lærer seg teknikker på å være stille... Har huset fullt av unger, her er vi musestille og alt skjer på vårt eget rom og rett før vi skal sove.. 

Er ungene borte på feks overnatting slår vi oss løs 😜

Anonymkode: 51d73...32d

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS. Kan de ta skade av det? Er det ikke bra de «ser» foreldrene har et godt samliv? 

Skade og skade. At dere tydelig viser at dere har sex og nærmest gjør et nummer ut av det ved å fortelle dem det (det er jo det dere i praksis vil gjøre) så vil dere gjøre dem flaue, ubekvemme og i verste fall redde. Det er vel ikke akkurat styrkende for forholdet dere imellom som familie. 

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på loftet først, så roper jeg etter ei stund at han må ta med opp en hammer for han må henge opp noe.

eller ber han hjelpe meg med å legge på sengene til barna. 

Opp å legge på plass klær 🤣

håper dei er dumme litt til 🙈

Anonymkode: b823c...5fc

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skade og skade. At dere tydelig viser at dere har sex og nærmest gjør et nummer ut av det ved å fortelle dem det (det er jo det dere i praksis vil gjøre) så vil dere gjøre dem flaue, ubekvemme og i verste fall redde. Det er vel ikke akkurat styrkende for forholdet dere imellom som familie. 

Redde? Hvorfor? Sier ikke vi skal ha sex. Men at vi skal slappe av/sove litt. Føler ikke de enda vet hva sex er. Aldri hørt de si noe om det. Tror ikke de er så opplyst og intressert om slik enda. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Redde? Hvorfor? Sier ikke vi skal ha sex. Men at vi skal slappe av/sove litt. Føler ikke de enda vet hva sex er. Aldri hørt de si noe om det. Tror ikke de er så opplyst og intressert om slik enda. 

De vet garantert hva sex er om de er 10-11 år. Det er bare dritflaut for dem å prate med foreldre om det.

Anonymkode: d5b5c...6cc

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehh jeg visste hva sex var da jeg gikk i barnehagen så her tror jeg du lurer deg selv. De er uansett gamle nok til at du tar en prat med de om det!

Anonymkode: b85ad...855

• Liker 23
Skrevet

Gleden av å vokse opp i et gammelt trehus med gammeltypen madrass i ei treseng. Juuhuu. 😆

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har blitt tatt på fersken da, hvordan løser dere det? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så mange hysteriske svar. Husker min far stakk hode ut av vinduet når vi ringte på nede og ropte ut: vi driver og puler, vent litt. Så slapp de oss inn 5 min etterpå. Det er ikke skadelig for barn å forstå at foreldrene har en sexualitet. 

Anonymkode: 33f80...789

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det når barna venner, evt sende dem ut på dagtid. 

Anonymkode: 33f80...789

Skrevet

Barn tar ikke skade av å vite at foreldrene har sex. Det er helt naturlig og slik de selv ble skapt. Herregud, så hysterisk. Man trenger dessuten ikke stønne høylydt eller bråke unødig. 

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...