Søta Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 Hadde fått "leid" en flott gammel merzedes til bryllupet - men fikk i dag beskjed om at nå har han solgt den... Hvor kan en få leid en flott gammel bil med sjåfør i Kristiansand????? Gjerne en cabriolet.. Og veldig gjerne en morgan...
tommeline Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 Kan du ikke spørre hvem som kjøpte den? Hvis det er en i nærheten kan du jo forhøre deg om han er villig til utlån en dag... er jo lov å prøve, spesielt siden den bilen først var planen. Ellers har jeg ikke peiling på biler i Kristiansand, men hva med å søke etter veteranbilklubb el på nettet?
Gjest TeddyToria ii Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Vet ikke om noe selv, men dersom noen vet om noe, så er det vel samboeren min... Så jeg har satt han på saken! Han sa han skulle sjekke opp i hva som kunne skaffes til den dagen... Men han lurte på om "alt" var av interesse, eller om det kunne vært noe med gamle amerikanere og slikt? Evt. om dere har en bestemt prisklasse, for det kom jo til å koste noe sa han... Kan du ikke sende meg en PM hvis du er interessert!? TeddyToria
Søta Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2005 Er innteresert i å høre alle forslag jeg.. men ikke binde meg til noe! Du er super til å hjelpe du TeddyToria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå