AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hei, gutt på 17 år her Meg å min kjæreste hadde nylig ein krangel om vennegjengene til hverandre. Vi har 2 felles vennegjenger, men hver sin forskjellig vennegjeng. Eg legger aldri noe press på at hun skal like min gjeng å at hun må bli med på forskjellige ting. Men hun forventer at eg skal bli med hennes, selv om meg å hennes venner har stikk motsatt humor og interesser, eg har møtt de før å føler meg veldig ukomfortabel og utenfor blandt vennene hennes og vet ikke hvordan eg skal starte ein samtale med de. Eg prøver å forklare dette til hun, men hun nekter å forstå å sier at eg bare må vise interesse, delta i samtaler og se glad ut. Men det er veldig vanskelig når du har veldig lite lyst til å være der. Vennegjengen hennes inviterte meg nettopp til hytta til en av dem, gjennom kjæresten min. Eg vet at de gjor dette bare for å være snill, men eg takket nei. Og nå er dama ganske sur på meg. Har dere noen meninger om dette eller råd? Anonymkode: 5164d...803
Cinnamondiva Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Vel, synes du gjør det riktig å forklare henne at du blir ukomfortabel og gjerne sett mer tydeligere grenser for deg selv. Føles jo ikke greit å bli med i en gjeng man egebtlig ikke synes man hører til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå