AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Jeg skal fra imorgen starte opp på menopur. Ifølge videoene jeg finner på nettet skal væsken blandes med det pulveretvsom er i glasset, så rar jeg ønsker dose inn i sprøyten, og det restederene lar jeg være ferdigblandet i glasset og sitter det i kjøleskapet til neste dagers bruk? Er det rett? Anonymkode: e0c14...7c4
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #2 Skrevet 10. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal fra imorgen starte opp på menopur. Ifølge videoene jeg finner på nettet skal væsken blandes med det pulveretvsom er i glasset, så rar jeg ønsker dose inn i sprøyten, og det restederene lar jeg være ferdigblandet i glasset og sitter det i kjøleskapet til neste dagers bruk? Er det rett? Anonymkode: e0c14...7c4 Har du lest bruksanvisningen? det er snart 4 år siden jeg brukte det men høres ganske riktig ut 🤔 Anonymkode: f8f43...7cf
Neutral90 Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Det er rett hetteglasset må være i kjøleskapet etter blanding.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 11 timer siden, Neutral90 skrev: Det er rett hetteglasset må være i kjøleskapet etter blanding. Nei, før blanding. Anonymkode: c08b2...301
Neutral90 Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, før blanding. Anonymkode: c08b2...301 Herlighet, ja, du har rett! Beklager. Husket feil.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 Det følger med en egen sprøyte med væske som du setter i Menopur-hetteglasset. Du setter hele væsken i hetteglasset, og pulveret skal løses opp umiddelbart. Deretter trekker du opp de dosene du skal ha i doseringssprøytene som følger med i pakken 😊 Etter du har blandet preparatet er det holdbart i romtemperatur i 28 dager. Kilde: https://www.felleskatalogen.no/medisin/menopur-ferring-legemidler-as-561335 På felleskatalogen er det også videoer som viser hvordan du blander og administrerer preparatet. Anonymkode: e3383...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå