Gå til innhold

Umulig å oppnå orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en kvinne på 23 år, men god seksuell erfaring. Har aldri fått en orgasme med en mann, men nylig fant jeg ut at jeg sannsynligvis ikke har fått det alene heller.

Det jeg trodde var en orgasme var det kun womanizeren som kunne gi meg. Det er litt godt, men ikke det jeg tror en orgasme skal være. Får rykninger i magemusklene, før det begynner å svi så jeg må avslutte. Squirter noen ganger uten at det er godt i det hele tatt. 

Nå først for en uke siden så fikk jeg inntrykk av at kvinner begynner å riste ved orgasme? Hørte først en kompis snakke om det, så jeg undersøkte og fant en video av det. Synes det er litt sykt at jeg ikke ante dette, men igjen så har jo jeg aldri hatt sex med en kvinne. Er dette alle opplever under en orgasme eller bare noen? 

Har aldri kommet i nærheten av en orgasme uten womanizer, men har vært litt skjelven etter sex noen få ganger. Liker ikke at folk går ned på meg, for får en type "prestasjonsangst". Føler selv at jeg burde føle mer av det de gjør, så fokuserer mer på å lage "de riktige" lydene, siden jeg ikke kjenner stort. 

Tror kanskje en mulig årsak er at jeg enten ikke blir kåt (men er ALLTID våt), eller at jeg har problemer med å slippe kontrollen. Er fornøyd med kropp og utseendet, men synes det er ukomfortabelt å være på topp siden jeg ikke liker at de ser på ansiktet mitt mens jeg rir (fordi jeg blir satt ut og ikke vet hvor jeg skal se, eller hvordan ansiktsuttrykk jeg skal lage). 

Vet jeg ikke burde tenke på å lage disse lydene og finne riktig ansiktsuttrykk, men klarer ikke helt å la være. Lydene kommer som regel av seg selv, men at de kan se ansiktet mitt har jeg nylig funnet ut at jeg synes jeg er veldig ukomfortabelt. Hadde ikke problem med det før. 

Noen som har noen gode tips til hvordan jeg kan begynne å nyte sex mer? 

Anonymkode: bcb91...5e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Womanizer er sykt deilig , men det krever mye mer enn den for at jeg skal få de beste orgasmene.. 

Først og fremst må du finne ut hvordan du selv kan få orgasme og tilfredsstille deg selv..jeg Selv må ta på/rundt klitten med hånden , hurtigere og hurtigere bevegelser, rundt klitten, frem og tilbake , rundt og rundt , varierer litt hva som er digg der og da.. men må også være med mentalt , konsentrere meg litt , og stramme musklene nedentil samtidig som jeg gjør bevegelsene raskere og raskere, så får du en syyyykt deilig «topp» og det er orgasmen.. 🥰 blir helt andpusten og varm 😅 

så først når du vet hvordan du stimulerer deg selv er det mye lettere når du skal ha sex, for da vet du litt hvilke punkter osv som tilfredsstiller deg , men vil si det krever sin kvinne å få ordentlig deilig orgasme under samleie😍 

Anonymkode: e4ad4...7a3

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg trodde var en orgasme var det kun womanizeren som kunne gi meg. Det er litt godt, men ikke det jeg tror en orgasme skal være. Får rykninger i magemusklene, før det begynner å svi så jeg må avslutte. Squirter noen ganger uten at det er godt i det hele tatt. 

Nå først for en uke siden så fikk jeg inntrykk av at kvinner begynner å riste ved orgasme? Hørte først en kompis snakke om det, så jeg undersøkte og fant en video av det. Synes det er litt sykt at jeg ikke ante dette, men igjen så har jo jeg aldri hatt sex med en kvinne. Er dette alle opplever under en orgasme eller bare noen? 

Anonymkode: bcb91...5e6

Jeg fikk min første orgasme i en alder av 21 med womanizer, så du er absolutt ikke alene! Når den kom var jeg ikke i tvil, jeg kjente godt muskelsammentrekningene rundt skjeden. Jeg squirter også med womanizer, uten at det nødvendigvis er i forbindelse med en orgasme.

Jeg får ukontrollerbare skjelvinger i beina når jeg nærmer meg orgasme, men kun ved tunge/fingre, ikke womanizer og sjeldent ved vibrator. Så vil tro det varierer hva kvinner opplever. Jeg blir også litt småskjelven i beina når jeg skal gå like etter en orgasme.

Bruker du glidemiddel når du bruker womanizer? Det kan kanskje hjelpe hvis du opplever svie ved bruk av den. Ellers kan det være at womanizer ikke er noe for deg, og du bør prøve andre typer vibratorer. Tror det vil være lurt for deg å prøve deg fram selv, uten partner, for å klare å slappe av nok for å faktisk nyte seansen. Ellers, for at partneren ikke skal se ansiktet ditt, syns jeg doggy med en vibrator på klitoris i tillegg fungerer utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...