Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift og har ingen intensjon om utroskap. Mannen har en kamerat som jeg har en felles interesse med og vi har etter godkjennelse fra mannen fått lov å sende litt meldinger om det og reise på en utstilling. Vedkommende sender meg noen artikler og jeg svarer hva jeg synes om de, så svarer han "takk for at du deler, det gir meg mye". 

Og i en annen situasjon "givende å samtale med deg ".

Hvordan hadde dere tolket DETTE?

Anonymkode: d2443...cad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, ville tolket det som om han synes det er vennskapelig hyggelig å dele interessen med deg😇

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er litt too much, og du kanskje burde passe på intensjonene med dette vennskapet.. 

Anonymkode: 69c86...aba

AnonymBruker
Skrevet

Virker bare som ren høflighet, men her må du selvsagt tolke hvordan han oppfører seg mot deg ellers. Må ha lov til å ha felles interesse og sette pris på hva den andre bidrar med uten at du skal tolke det som at han prøver seg?!

Men, det er ikke alltid like enkelt med vennskap med det annet kjønn, så du må selvsagt tenke over at det kan utvikle seg til noe mer.

Anonymkode: 51678...c8b

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel så uskyldig som det kan få blitt. 

Anonymkode: 59d85...4e2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bare meg som misforstår da. Så teit.

Anonymkode: d2443...cad

Skrevet

det er faktisk meget lett å tolke meldinger feil, men hvis denne vennen som du har felles interesse ikke gjør noe mer og er ordentlig når dere er sammen så hadde jeg sett det som vennskapelig melding tilbake 

men om denne mannen gjør noe mer når dere er sammen i personlighet da må du ta det opp med vedkommende og ta avstand 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...