AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Jeg er gift og har ingen intensjon om utroskap. Mannen har en kamerat som jeg har en felles interesse med og vi har etter godkjennelse fra mannen fått lov å sende litt meldinger om det og reise på en utstilling. Vedkommende sender meg noen artikler og jeg svarer hva jeg synes om de, så svarer han "takk for at du deler, det gir meg mye". Og i en annen situasjon "givende å samtale med deg ". Hvordan hadde dere tolket DETTE? Anonymkode: 1f7e4...d47
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Jeg tolker det som at du har en svært overbeskyttende og potensielt ødeleggende mann. Han kameraten synes du er givende å snakke med. Anonymkode: be4b1...685 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolker det som at du har en svært overbeskyttende og potensielt ødeleggende mann. Han kameraten synes du er givende å snakke med. Anonymkode: be4b1...685 Kameraten som skrev det til meg. Ødeleggende mann , nei.... Anonymkode: 1f7e4...d47
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kameraten som skrev det til meg. Ødeleggende mann , nei.... Anonymkode: 1f7e4...d47 Hvorfor måtte du få tillatelse fra mannen din om å snakke med kompisen? er helt normalt å skryte av hverandre. Jeg sier også til mannlige kollegaer som jeg har et godt forhold til «åh! Er så godt å snakke med deg!» om vi har hatt en god samtale - og får samme type respons tilbake. Har f.eks teamssamtaler med han ene kollegaen min ca hver dag, fordi vi er gode venner. Vi prater av og til i en time om alt mulig 🤷🏼♀️ han ringer av og til bare fordi han kjeder seg. Han har kjæreste, og jeg er godt gift om det er av betydning. 🤷🏼♀️ Men, vi pleier å klemme også f.eks før juleferie. Bare god stemning - ikke noe utroskap inne i bildet 😂 jezuz. Anonymkode: 169d4...497
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå