Gjest Janna Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 Hipp hurra, tante Tusenfryd har bursdag idag :D Hurra for deg! Kjempeklem fra Vinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 15. september 2002 #2 Del Skrevet 15. september 2002 Gratulerer så masse med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 15. september 2002 #3 Del Skrevet 15. september 2002 Tror jeg sa det i går på chatten, men alikevel - Tusen grattis til fryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 15. september 2002 #4 Del Skrevet 15. september 2002 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 15. september 2002 #5 Del Skrevet 15. september 2002 Sa det også på chatten i går, men lell: GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 15. september 2002 #6 Del Skrevet 15. september 2002 Henger meg på blandt grautlantene *S* GRATTULERER MED DAGEN TUSENFRYD :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #7 Del Skrevet 15. september 2002 Gratulerer Tante-Tusenfryd! :D "Hujja foj dej som fyllej ditt åj, ja dej vil vi gjatuleje!.." :oops: Hilsen smårollingen Hope (Ikke pålogget for øyeblikket.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 15. september 2002 #8 Del Skrevet 15. september 2002 Hurra for deg TusenFRYD!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 15. september 2002 #9 Del Skrevet 15. september 2002 Grattiz med bursdagen Tusenfryd!!!!! Hvor mange år fyller du?? kooz fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest doriansen Skrevet 15. september 2002 #10 Del Skrevet 15. september 2002 Ja? Burdag og greier og greier? Grattis tante tusenfryd! Hilsen fra onkel dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 15. september 2002 #11 Del Skrevet 15. september 2002 Heia Tusenfryd!! Gratulerer så masse med dagen i dag! Håper feiringen går fint, og at bløtkaken smakte!! Masse klemmer til Tusenfryd!!!!!!!!!!!!!!Koz deg masse,masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 15. september 2002 #12 Del Skrevet 15. september 2002 Kos deg masse, dette er din dag - nyt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 15. september 2002 #13 Del Skrevet 15. september 2002 GRATTISSSSSS!! :D :D :D :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 15. september 2002 #14 Del Skrevet 15. september 2002 G Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 15. september 2002 #15 Del Skrevet 15. september 2002 Tuuuuusen takk, alle sammen det var koselig! Jeg har hatt trening og så har jeg hatt besøk av hele familien og spist masse god mat og fått presanger og solen skinner, så jeg har nok vært en engel i hele år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess, ikke innlogga Skrevet 15. september 2002 #16 Del Skrevet 15. september 2002 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. september 2002 #17 Del Skrevet 15. september 2002 Hurra!!!! Så flott å høre du hadde en fin dag! Gratulerer i plenty. Jeg har så sansen for deg, jeg, Tusenfryd, så jeg vil gjerne gi deg en kjempebursdagsklem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 15. september 2002 #18 Del Skrevet 15. september 2002 Gratulerer! Kommer litt sent på dagen, men jeg må likevel.... *kremtkremt* Hurra for deg som fyller dit år ja deg vil vi gratulere! Alle i ring omkring deg vi står og se nå vi vil marsjere. Bukke, nikke, neie, snu oss omkring, danse for deg med hopp og sprett og spring. Ønsker deg av hjerte alle gode ting og si meg så hva vil du mere Gratulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. september 2002 #19 Del Skrevet 15. september 2002 Gratulerer såååååå mye med dagen din som snart har vært Tusenfryd og de 40 resterende minuttene Sov godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 16. september 2002 #20 Del Skrevet 16. september 2002 Ojjjjj!!!!! En hel dag for sent ute er jeg , men kaster meg i vei med gratulasjoner likevel. G R A T U L E R E R T A N T E T U S E N F R Y D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå