AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Jeg var avgårde på noe greier på Lørdag og jeg holdt god avstand. I går begynte jeg med rusk i halsen følelse, verkene hodepine og rennende nese. Det er oppfordret til testing men når jeg ringer er det jammen ikke så lett. Så kommer da innkalling til jobbintervju, drømmejobben og de skal ha folk inn til intervju og slikt i morgen. Men da må jeg jo si nei og det er jo så typisk. Hvorfor sier helseministeren at man bør ved mistanke teste seg men test stasjon/ legevakt sier nei Anonymkode: f8967...230
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Ring flere ganger. Anonymkode: 92133...0f8 1
Forundret.. Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var avgårde på noe greier på Lørdag og jeg holdt god avstand. I går begynte jeg med rusk i halsen følelse, verkene hodepine og rennende nese. Det er oppfordret til testing men når jeg ringer er det jammen ikke så lett. Så kommer da innkalling til jobbintervju, drømmejobben og de skal ha folk inn til intervju og slikt i morgen. Men da må jeg jo si nei og det er jo så typisk. Hvorfor sier helseministeren at man bør ved mistanke teste seg men test stasjon/ legevakt sier nei Anonymkode: f8967...230 Hvor er det du holder til i landet?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var avgårde på noe greier på Lørdag og jeg holdt god avstand. I går begynte jeg med rusk i halsen følelse, verkene hodepine og rennende nese. Det er oppfordret til testing men når jeg ringer er det jammen ikke så lett. Så kommer da innkalling til jobbintervju, drømmejobben og de skal ha folk inn til intervju og slikt i morgen. Men da må jeg jo si nei og det er jo så typisk. Hvorfor sier helseministeren at man bør ved mistanke teste seg men test stasjon/ legevakt sier nei Anonymkode: f8967...230 Godt spørsmål, virker imidlertid som det er store forskjeller rundt om i landet så du var nok uheldig med valg av kommune.... Ang jobbintervju, kunne du kanskje forklare situasjonen for din mulige nye arbeidsgiver og spørre om det er mulig å ta intervjuet på Skype el.l? Anonymkode: 22047...079 1
Loff77 Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 (endret) Seriøst? Det er jo så lite smitte i Norge så hvorfor i all verden skulle du være smittet? Er nok mange som er såre i halsen av og til, inkubasjonstiden er vel også 5-6 dager evt Endret 9. juni 2020 av Loff77 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 6 minutter siden, Loff77 said: inkubasjonstiden er vel også 5-6 dager evt Den er litt over 5 dager i gjennomsnitt, men kan være mye lavere. Anonymkode: 5a67d...82c 1
Gjest Deltapiken Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 (endret) 9 timer siden, Loff77 skrev: Endret 10. juni 2020 av Deltapiken Feil
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 Du vil i hvertfall ikke risikere å smitte en potensiell arbeidsgiver, så jeg ville forklart situasjonen og presisert at jeg gjerne kunne stille til intervju på Skype e.l. Anonymkode: 0f461...77e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #10 Skrevet 10. juni 2020 3 timer siden, Loff77 skrev: Seriøst? Det er jo så lite smitte i Norge så hvorfor i all verden skulle du være smittet? Er nok mange som er såre i halsen av og til, inkubasjonstiden er vel også 5-6 dager evt Seriøst? Hvis folk begynner å ha den holdningen, så vil vi ikke ha lite smitte så mye lengre ihvertfall. I Oslo er det flere nye tilfeller første uken i juni enn det var i hele mai. Og inkubasjonstiden kan være både kortere og lengre enn 5-6 dager. Anonymkode: cf2ce...333 4
Celestia Skrevet 10. juni 2020 #11 Skrevet 10. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Hvis folk begynner å ha den holdningen, så vil vi ikke ha lite smitte så mye lengre ihvertfall. I Oslo er det flere nye tilfeller første uken i juni enn det var i hele mai. Og inkubasjonstiden kan være både kortere og lengre enn 5-6 dager. Anonymkode: cf2ce...333 Enig. Idiotisk holdning. TS: Fortsett og be om å bli testet, be om et skype-intervju eller ikke møt opp. Du vet hva som er riktig å gjøre. Innerst inne. 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #12 Skrevet 10. juni 2020 6 timer siden, Celestia skrev: Enig. Idiotisk holdning. TS: Fortsett og be om å bli testet, be om et skype-intervju eller ikke møt opp. Du vet hva som er riktig å gjøre. Innerst inne. Jeg kommer ikke til å gi meg, jeg tar event tester et privat legesenter, men når det gjelder intervjuet har jeg bedt om utsatt fordi det er slik at får jeg den begynner jeg med en gang, så derfor har jeg sendt de en epost med utsettelses forespørsel Anonymkode: f8967...230 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #13 Skrevet 10. juni 2020 Ring igjen du, nå var jo myndighetene klare på i dag at alle med minst ett symptom skal testes. Det kan du henvise til når du ringer inn. Anonymkode: 88930...f3e
Anbefalte innlegg