AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Dette gjør jeg: kveld: fjerner sminke, renser påfører fukt og nattkrem Morgen: renser huden, evnt skrubb, påfører fukt, påfører hudkrem før evnt solkrem og videre med sminke. Når skal toner påføres? Noe annet jeg mangler i den daglige prosessen? Anonymkode: 767e1...80c
Djungelvrål Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Etter rens, det tar med de siste restene av renseprodukt og sminke og skal gi huden riktig ph-verdi. Bruker det om morgenen også i stedet for rens. 1
duplexx Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette gjør jeg: kveld: fjerner sminke, renser, toner, påfører fukt og nattkrem Morgen: renser huden, evnt skrubb, toner, påfører fukt, påfører hudkrem før evnt solkrem og videre med sminke. Når skal toner påføres? Noe annet jeg mangler i den daglige prosessen? Anonymkode: 767e1...80c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Skrubb, vask, toner og hudkrem Anonymkode: 8d342...640
Blingblingtahei Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Toner er etter rens og før evt essence eller serum, toner gjør at huden får rett pH verdi og gjør at essence, serum og krem trekker bedre inn i huden og fungerer optimalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå