Sanse Skrevet 9. juni 2020 #1 Del Skrevet 9. juni 2020 Gravid. Med vilje. Du er så ønsket. Et kjærlighetsbarn. Er jeg voksen nå? Jeg har et barn fra tidligere. Et ikke-planlagt mirakelbarn som lærte meg alt om hva det er å elske noen. Hun vil alltid være min første kjærlighet. Men nå, deg. Du bittelille som er så velkomment av pappa og meg. Du som vil gjøre sirkelen hel, som vil gjøre familien komplett. Vi gleder oss sånn skatt❤️ Testet positivt 11 dpo og er i dag 3+5. Har altså IKM om 3 dager men testene er signalklare. Du er der. Jeg vet ved meg selv at jeg trenger et sted å lufte tankene i tiden som kommer. Oppturer, nedturer, tanker jeg ikke ønsker å dele med noen andre. Dere som ønsker å følge meg på reisen er hjertelig velkommen❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanse Skrevet 10. juni 2020 Forfatter #2 Del Skrevet 10. juni 2020 Jeg ammer fremdeles mitt første barn og vet at jeg derfor mest sannsynlig ikke får dekket dagsbehovet for jod. Nå som jeg er gravid i tillegg tenker jeg at jeg definitivt burde ta tilskudd. I tillegg skal jeg kjøpe folat og og omega-3-fettsyrer. Er det noe jeg ikke tenker på nå tro? Jeg spiser plantebasert i stor grad, men noe rødt kjøtt fra tid til annen. Meieriprodukter er det lite av. Forresten har jeg vært ekstremt trøtt i dag. Så lurer jeg på om jeg ville vært det om jeg ikke visste enda at jeg er gravid, eller om det er litt psykisk betinget? Trøtt er jeg iallefall uansett. Det er drepende varmt her i dag og jeg priser meg lykkelig for at tiden som høygravid faller på vinteren og ikke midt i denne tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåfuglen Skrevet 10. juni 2020 #3 Del Skrevet 10. juni 2020 Gleder meg til å følge med her 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå