Yellowbutton Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Er det noen som vet ventetid per dags dato? Er den mye endret pga corona? Jeg og samboer er ferdig utredet og har sendt søknad om IVF til St Olavs. Når kan jeg forvente å høre noe i første omgang? Regner med vi må sende bekreftelse på at vi tar imot behandling, og så kommer ventetiden til selve behandlingen etter det?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Nå har veldig mange som allerede er i forsøk måtte vente , så jeg vil tro dere må vente enda lengre. Regn med ihvertfall ett halvt år, så kan dere heller bli positivt overrasket hvis dere kommer inn før. Anonymkode: 3ec78...627
Yellowbutton Skrevet 9. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har veldig mange som allerede er i forsøk måtte vente , så jeg vil tro dere må vente enda lengre. Regn med ihvertfall ett halvt år, så kan dere heller bli positivt overrasket hvis dere kommer inn før. Anonymkode: 3ec78...627 Et halvt år før første brev?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå