Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye skal jeg betale dagmammaen? Tenker meg en dagpris, jenta mi er der fra ca.9 til ca. 15. Hva er vanlig pris for en dag? VI tenker oss det svart, for det er bare for en veldig begrenset periode.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme. Kan det stemme at prisen ligger rundt 3500 i mnd. for full plass?

Skrevet

Ja, minst. Tidligere har jeg betalt 5000 i mnd for full plass, men det var hvitt, riktignok. Men det er ofte dyrere med dagmamma enn barnehage, fordi med dagmamma kan man spe på med kontantstøtten. Jeg mener jeg hørte noen betale 240 kroner dagen til hvit dagmamma. 200 dagen svart, er det sånn passelig? Noen som har synspunkter?

Skrevet

Her tar dagmamma 3700 kroner så lenge du har kontantstøtte og 2750 kroner etter at kontantstøtta opphever.

Om 200 kroner dagen er nok kommer jo an på om det er du eller dagmamma'n som holder bleier, mat, drikke og evt. våtservietter/salver etc. Det er jo kostpenger i barnehager og.

Skrevet

Vi holder mat og bleier selv. Har vel fått en og annen brødskive der, men ikke noe fast.

Skrevet

Da synes jeg 200 kroner dagen er nok.

• 2 uker senere...
Skrevet
:ironi: jeg lurte på hva som er vanlig å ta i timen? jeg har fått tilbud,men syntes det er dyrt å betale 4500 kr mnd når hun bare skal ha henne i 2-5 timer dag.variert arb.tid,noen som vet :roll:
Skrevet

Jeg tok 4500 kr mnd (hvitt).

Jeg hadde barnet fra 07.30-16.30 (9 timer) hver dag.

De hadde med bleier, men resten ordnet jeg.

Skrevet

Da venninna mi var dagmamma tok hun 30 kroner timen - svart. Da ble det 210 kroner for full dag.

Gjest Guest
Skrevet

hvor gamle er disse barna?? jeg får 30 kr timen for søskenpar på 7 og 11 (tilsammen)... spiser hos meg

Skrevet

Vi betaler 250,- pr. dag (pr. mnd). Altså 2500,- i mnd for 50%. Ville betalt 4500,- for fulltid. Dette er nær Oslo. Og her er det beita om dagmammaer! Barnehageplasser er jo luxus for de under 3 år... Vi var heldige, og søkte allerede da gullet var 8 mnd, og fant. Andre søker nå, og har ingen respons (vi hadde 1 aktuell, 3 uaktuelle henvendelser).

Gleder meg til kontantstøtta kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...