AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hvis du måtte velge en ulovlig ting du skulle gjort som endte med fengselsstraff, hva ville du gjort? Anonymkode: da49e...107
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Hvor langt fengselsopphold er målet? Høysikkerhet eller hjemmesoning? Anonymkode: 6f91e...5a2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor langt fengselsopphold er målet? Høysikkerhet eller hjemmesoning? Anonymkode: 6f91e...5a2 1-6 måneder fengselsstraff er målet. Må være i anstalt, ikke hjemmesoning, Anonymkode: da49e...107
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Drept Anonymkode: 7c6a5...9b7 Hvorfor det absolutt verste? Anonymkode: 2bd89...620
Adrenalina61 Skrevet 10. juni 2020 #7 Skrevet 10. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det absolutt verste? Anonymkode: 2bd89...620 Det samme lurer jeg på. Vedkommende er vel troende til det tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #8 Skrevet 10. juni 2020 Bruk og/eller besittelse av narkotika. Det er nok den mest etiske forbrytelsen jeg kan tenke meg. Anonymkode: 4872f...281
Hr. Aktiv Skrevet 10. juni 2020 #9 Skrevet 10. juni 2020 Tja etter som jeg er ferdig med hutigkjøring med bil og motorsykkel så har farenivået senket seg betraktelig der med årene. Nei dette er et enkelt spørsmål. Det hadde vært om "nabomannen" her som er seriepedofil på nytt hadde forgrepet seg på mine og naboenes barn. Da hadde jeg tatt de grep som kreves for å forhindre videre fare for overgrep da rettssystemet ikke funker. Det hadde vel endt opp med mye strengere straff enn de få mnd. han hver gang har sittet inne for. 1
Druid Skrevet 10. juni 2020 #10 Skrevet 10. juni 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor det absolutt verste? Anonymkode: 2bd89...620 Fordi fengsel er en veldig omfattende straff. Den har omfattende konsekvenser. Faktisk vil jeg mene at korte fengselstraffer er enda verre enn lengre, for jobben tilbake i samfunnet blir like stor, mens overgangsperioden fra du blir innsatt til du kan utvikle deg er ikke-eksiserende for korte straffer. Drap er en av de kriminelle handlingene som har minst påvirkning på overgangen til livet etterpå. De fleste andre, som narkotika og sedlighet og sånt, legger store begrensninger på resten av ditt liv i forhold til hva du kan gjøre. Og jeg har en liste....
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #11 Skrevet 10. juni 2020 Stjele en bil og få politiet til å jage meg. Anonymkode: b6211...2f5
AllahBallah Skrevet 10. juni 2020 #13 Skrevet 10. juni 2020 Økonomisk kriminalitet? Hvitvasking? Smugling av narkotikum?
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #14 Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, Druid skrev: Fordi fengsel er en veldig omfattende straff. Den har omfattende konsekvenser. Faktisk vil jeg mene at korte fengselstraffer er enda verre enn lengre, for jobben tilbake i samfunnet blir like stor, mens overgangsperioden fra du blir innsatt til du kan utvikle deg er ikke-eksiserende for korte straffer. Drap er en av de kriminelle handlingene som har minst påvirkning på overgangen til livet etterpå. De fleste andre, som narkotika og sedlighet og sånt, legger store begrensninger på resten av ditt liv i forhold til hva du kan gjøre. Og jeg har en liste.... Hæ? Hvordan kan en kort fengselsstraff være verre enn en lang? Anonymkode: 8581a...1f5
Gjest Alkoholist Skrevet 10. juni 2020 #15 Skrevet 10. juni 2020 (endret) Antagelig ville det vært drap i selvforsvar. Har ingen interesse av å drive med kriminalitet. Å ta livet av noen er kriminelt, selvforsvar er nødvendig. Endret 10. juni 2020 av Alkoholist
Gjest Villfisker Skrevet 10. juni 2020 #16 Skrevet 10. juni 2020 Hvis jeg først skulle i fengsel, og måtte velge noe, ville jeg sørget for at jeg hjalp noen som ble dårlig behandlet, og heller gått i fengsel for det. kunne f.eks jult opp ei kjerring som slo barnet sitt, eller en mann som mishandla kona.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #17 Skrevet 10. juni 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvis du måtte velge en ulovlig ting du skulle gjort som endte med fengselsstraff, hva ville du gjort? Anonymkode: da49e...107 Det er noe jeg har tenkt mye på, uten å utdype veldig er jeg på et stadie i livet hvor jeg rett og slett kunne tenke meg å bo i fengsel. Ikke enorm forskjell på fengsel og lukket psykiatri, noe jeg har litt for god erfaring med. Men jeg kunne aldri, aldri funnet på å skade et annet menneske. Og å stjele en bil eller lignende gir bare "småstraffer". Jeg kunne tenke meg et opphold på et år eller mer. Forslag? Ikke oppfordring, men forslag til lovbrudd som gir lang straff, er gjørbart, men ikke skader andre mennesker? Anonymkode: c5fb6...e42
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #18 Skrevet 10. juni 2020 Du virker veldig opptatt av dette temaet. Anbefaler deg å bestille en time hos fastlegen. Anonymkode: a5575...8ce
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #19 Skrevet 10. juni 2020 1 hour ago, AllahBallah said: Økonomisk kriminalitet? Hvitvasking? Smugling av narkotikum? Alle disse fordrer at man har muligheter til det, og da i en "grov" grad. Når man ikke har særlig god økonomi, er det vanskelig å hvitevaske av en grad som gir fengsel. Smugle narko må man vel også ha en ganske god mengde for å få en "ordentlig" straff? Anonymkode: c5fb6...e42
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #20 Skrevet 10. juni 2020 Just now, AnonymBruker said: Du virker veldig opptatt av dette temaet. Anbefaler deg å bestille en time hos fastlegen. Anonymkode: a5575...8ce Ikke TS, men jeg er hos fastlegen, og andre behandlere, svært ofte. Har til og med uttrykket ønsket, og i forhold til mitt liv og hvordan det har vært en lang tid nå, så er det mange aspekter med fengsel som ville gjort livet mitt bedre. Utrolig nok, men sant. Anonymkode: c5fb6...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå