AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Del Skrevet 9. juni 2020 Noen som har erfaring med oseteopati? Sånn generelt.. jeg sliter med litt ymse diffuse greier,alt fra Kroppslige spenninger til fordøyelse og nesetetthet. Tenker kanskje osteopati kan være verdt å prøve for å få en mer helhetlig tilnærming til plager? Anonymkode: 61d0f...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 9. juni 2020 #2 Del Skrevet 9. juni 2020 Min eldste sønn hadde kolikk. Tok han til osteopat. Hun gjorde noen forsiktige bevegelser på han som han overhodet ikke reagerte negativt på. Dagen etter kom det ut masse grønn gørr i avføringen hans og kolikken roet seg betraktelig. Hadde 1-2 behandlinger til og kolikken gav seg da han var 8 uker. Størst effekt hadde det etter første behandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Del Skrevet 10. juni 2020 Hva med psykosomatiske greier? Kan det hjelpe for slikt? Anonymkode: 61d0f...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 10. juni 2020 #4 Del Skrevet 10. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med psykosomatiske greier? Kan det hjelpe for slikt? Anonymkode: 61d0f...604 Vet ikke, mulig det er noen som spesialiserer seg på det. Evt prøve psykosomatisk fysioterapeut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Del Skrevet 10. juni 2020 Tenker også i forhold til om noen har erfaring med osteopati i forhold til litt diffuse plager, ubehag, følelse av ubehag i kroppen, stress, pust, anspenthet osv. Ikke nødvendigvis en vond rygg. (Men kroppen generelt er anspent og øm og sliten), mye pga psykiske ting. Leser at osteopati kan være med å gjenopprette balansen i kroppen og hele seg selv, og sånn sett tenker jeg det kan funke på slik problematikk hvor alt kanskje henger sammen? Man kan jo få mange kroppslige plager av psykisk stress feks. noen? Anonymkode: 61d0f...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6 Del Skrevet 10. juni 2020 Jeg sliter med hodepine og var relativt desperat. Fikk anbefalt en osteopat, det var flere som sa de hadde fått hjelp av ham. De fleste timene gikk med til at han satt og holdt meg på kneet og lurte på om jeg kjente noe. Ikke mer enn en hånd på kneet. Bare humbug i mine øyne. Anonymkode: c094e...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #7 Del Skrevet 10. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter med hodepine og var relativt desperat. Fikk anbefalt en osteopat, det var flere som sa de hadde fått hjelp av ham. De fleste timene gikk med til at han satt og holdt meg på kneet og lurte på om jeg kjente noe. Ikke mer enn en hånd på kneet. Bare humbug i mine øyne. Anonymkode: c094e...909 Det hørtes rart ut Anonymkode: 61d0f...604 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Del Skrevet 11. juni 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker også i forhold til om noen har erfaring med osteopati i forhold til litt diffuse plager, ubehag, følelse av ubehag i kroppen, stress, pust, anspenthet osv. Ikke nødvendigvis en vond rygg. (Men kroppen generelt er anspent og øm og sliten), mye pga psykiske ting. Leser at osteopati kan være med å gjenopprette balansen i kroppen og hele seg selv, og sånn sett tenker jeg det kan funke på slik problematikk hvor alt kanskje henger sammen? Man kan jo få mange kroppslige plager av psykisk stress feks. noen? Anonymkode: 61d0f...604 Overrasker meg at så få har erfaring med osteopati Anonymkode: 61d0f...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #9 Del Skrevet 11. juni 2020 Hadde mye vondt i korsryggen, og hadde fått anbefalt en osteopat. Gikk dit to ganger, og ble knekt opp og diverse, ble helt bra! Dette er 10 år siden. Har fått smerter i korsryggen igjen etter fødsel, og tenker å dra tilbake til osteopaten. Anonymkode: 0edff...fc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #10 Del Skrevet 11. juni 2020 Ring en osteopat og spør om det er noe for deg Anonymkode: 86cf5...d32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #11 Del Skrevet 11. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ring en osteopat og spør om det er noe for deg Anonymkode: 86cf5...d32 Ja så klart. det jeg leser om det og har spurt osteopater om så virker det noe for meg. Men klart de sier at det funker. Men interessant å høre om andres erfaringer med det på ulike områder. Anonymkode: 61d0f...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #12 Del Skrevet 11. juni 2020 Jeg hadde en del problemer med rygg og nakke som ungdom og gikk derfor til osteopat en periode. Ble henvist dit av fastlegen. Han knakk og nappet litt i bein, rygg og nakke, og jeg syns det hjalp Anonymkode: bede5...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå