Gjest Trorjegerfornøyd Skrevet 1. juli 2005 #1 Del Skrevet 1. juli 2005 Hei, noen som vet hva eksamenskarakteren 2.25 tilsvarer i bokstavkarakter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hers Skrevet 1. juli 2005 #2 Del Skrevet 1. juli 2005 B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Primula Skrevet 1. juli 2005 #3 Del Skrevet 1. juli 2005 det spørs hva du går det. ikke sikkert at 2,25 tilsvarer B. Sjekke om med instituttet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 1. juli 2005 #4 Del Skrevet 1. juli 2005 Det kommer helt an på hvilket fag det er. Er det jus er det en utrolig god karakter, er det et mattefag er det ok. Kan altså være A eller B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gaja ii Skrevet 1. juli 2005 #5 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg fikk en C i et geofag, og beskjed om at det tilsvarte 2.0, så dette varierer ekstremt fra fag til fag og etter hvilket nivå det er (dette var hovedfagsnivå). Så 2, 25 kan være alt fra A til C, men det er bedre enn D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 1. juli 2005 #6 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg fikk en C i et geofag, og beskjed om at det tilsvarte 2.0, så dette varierer ekstremt fra fag til fag og etter hvilket nivå det er (dette var hovedfagsnivå). Så 2, 25 kan være alt fra A til C, men det er bedre enn D! i et samfunnsvitenskapelig fag vil det være en B(i alle fall de fagene jeg kjenner til), muligens en A feks på jussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cerise Skrevet 2. juli 2005 #7 Del Skrevet 2. juli 2005 i et samfunnsvitenskapelig fag vil det være en B(i alle fall de fagene jeg kjenner til), muligens en A feks på jussen. på jussen i bergen ville det ha vært en klar A.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. juli 2005 #8 Del Skrevet 3. juli 2005 2.25 er i samfunnsvitenskapelige og humanvitenskapelige fag i Bergen i alle fall tilsvarende B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillebi Skrevet 4. juli 2005 #9 Del Skrevet 4. juli 2005 C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 5. juli 2005 #10 Del Skrevet 5. juli 2005 C. i hvilket fag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest x-student Skrevet 5. juli 2005 #11 Del Skrevet 5. juli 2005 Da jeg gikk på BI var alt under 2.5 laud, så jeg vil tippe en B.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fysiker Skrevet 5. juli 2005 #12 Del Skrevet 5. juli 2005 -jeg fikk C og det var 2.0. Det var i fysikk på høyere nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smashing Skrevet 6. juli 2005 #13 Del Skrevet 6. juli 2005 Jeg trodde også det var C. Men det er vel ikke så lett å regne over til bokstav karakter egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå