Gå til innhold

Fortrekker en kvinne orgasme før eller etter penitrering ?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker
Skrevet

Fortrekker en kvinne helst at partner gjir henne orgasme "før" eller "etter" en penitrering. ?  Noen kvinner hevder at de praktiske problem med å   få noen orgasme under penitreringen, og det gjir dem ikkje nevneverdig nytelse.       Det blir  mest for å tilfredstille partners sexbehov, og  menn føler seg gjerne ferdig  med hyrdestunden etter at de har fått sin orgasme.    

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha orgasme samtidig som mannen, helst. Jeg vil ihvertfall ikke ha før, for da er jeg ferdig og det blir ikke sex. Om jeg skal ha etterpå så må det skje veldig kjapt etterpå eller så har lysten forsvunnet.

Anonymkode: b4be7...aa2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg foretrekker orgasme først via oralsex og så samleie.

Da jeg så følsom og får mye nytelse selv om jeg ikke nødvendig kommer igjen.

Anonymkode: a10bf...388

Skrevet

Jeg er ganske vanskelig å få til å komme, så oralsex funker ikke på meg. Er deilig, så liker det godt som foreplay uansett. Ellers bruker jeg og typen å avslutte i feks doggy så jeg får brukt en vibrator i tillegg (får også mindre støtsmerter da), så begge kommer ganske likt, eller jeg litt før.

AnonymBruker
Skrevet

Er dette noe man går rundt og lurer på? De aller fleste vil vel ha orgasme mens man har sex? Får jeg orgasme før vi begynner med selve samleiet så er jeg jo egentlig ferdig. 

Anonymkode: 5bdb1...d0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Før og under takk 😃 

Anonymkode: 445f1...491

Skrevet

Mann, snakk med din kvinne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Før han er ferdig iallefall. Når mannen er ferdig med sin orgasme pleier lufta gå litt ut av han, og jeg liker ikke følelsen av at han tilfredsstiller meg når han ikke er kåt lengre.

Anonymkode: ac6c8...40e

• Liker 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Før han er ferdig iallefall. Når mannen er ferdig med sin orgasme pleier lufta gå litt ut av han, og jeg liker ikke følelsen av at han tilfredsstiller meg når han ikke er kåt lengre.

Og akkurat det samme kan være tilfellet for en mann også. Ikke særlig stas å peise på for å komme selv, når dama har kommet, og er helt utslått. Egentlig burde vel de fleste av oss bare gi opp hele sexprosjektet, når jeg tenker meg litt om. Blir jo bare dumt og feil uansett, i de fleste parforhold.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt nydelig med orgasmer før penetrering, da blir jeg mer følsom og det som er veldig deilig fra før blir ellevilt deilig. Særlig om jeg får 3-4 før. Underveis gir det meg veldig lite. Da nyter jeg bare å kjenne han inni meg og det slår orgasmene uansett. 

Anonymkode: 83cdd...efa

AnonymBruker
Skrevet

Kommer jeg før øker sjansen for at jeg kommer underveis, så helst før. 

Anonymkode: 94bcf...4b9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter så klart! 

Anonymkode: 76374...8bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Resignert skrev:

Og akkurat det samme kan være tilfellet for en mann også. Ikke særlig stas å peise på for å komme selv, når dama har kommet, og er helt utslått. Egentlig burde vel de fleste av oss bare gi opp hele sexprosjektet, når jeg tenker meg litt om. Blir jo bare dumt og feil uansett, i de fleste parforhold.

Var meg du siterte. For min del synes jeg bare det er deilig å fortsette etter orgasme, så jeg ser ikke problemet. Opplever det motsatt med menn, at de er «helt ferdig» etter å ha kommet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mest gentle man å gi henne orgasme først!

Anonymkode: 1787d...f2d

AnonymBruker
Skrevet

Før (eller helst sammen med han da). Får jeg en orgasme før samleie blir jeg bare enda mer lysten. Det nytter ikke å prøve å gi meg en orgasme etter akten 

Anonymkode: 3a136...bbe

Gjest Aniita
Skrevet

Veldig digg å bli slikket til orgasme før penetrering. Blir super følsom og vil ha mer. Får heldigvis multiorgasmer etter penetrering og mens vi holder på. Digg å komme sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Før. Blir god og våt da, og fller meg mest tilfredstilt totalt da. Og så gjerne igjen etterpå. Synes klitorisorgasme er 100 ganger bedre enn vaginal, så under koser jeg meg mer med at han nyter sin. Men, sjansen for at jeg kommer ved penetrering øker betydelig om jeg har kommet først. Kjipeste er når det ikke blir noe på meg først. 

Anonymkode: 6eec8...017

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Fortrekker en kvinne helst at partner gjir henne orgasme "før" eller "etter" en penitrering. ?  Noen kvinner hevder at de praktiske problem med å   få noen orgasme under penitreringen, og det gjir dem ikkje nevneverdig nytelse.       Det blir  mest for å tilfredstille partners sexbehov, og  menn føler seg gjerne ferdig  med hyrdestunden etter at de har fått sin orgasme.    

Ja takk begge deler? 😄 Å få orgasme under penetrering er jo helt fantastisk. Får det selv i doggy når jeg stimulerer meg selv på klitten og når jeg rir, men da gnikker meg frem og tilbake på mannen. Så kan fint f.eks bli slikka til orgasme/at mannen bruker leketøy på meg eller bare fingrene om han klarer å få meg til å komme på den måten, før penetrering og så komme under penetrering. 

"Problemet" er bare at jeg trenger litt kraftigere stimulans for andre orgasmen. Så da kan det være greit å bruke leketøy, f.eks vibrator. Første orgasmen kommer enkelt, andre orgasmen kan ta litt tid å få. Etter det så kan de faktisk komme som perler på en snor om jeg er med rette mannen (føler meg komfortabel, god kjemi osv) 

Anonymkode: 8477f...ff6

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
17 minutter siden, Aniita skrev:

Veldig digg å bli slikket til orgasme før penetrering. Blir super følsom og vil ha mer. Får heldigvis multiorgasmer etter penetrering og mens vi holder på. Digg å komme sammen :)

Veldig digg å bli slikket til orgasme,  men da under forutsettning at det hygieniske er ivaretatt  på forhånd !😛  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...