Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Fortrekker en kvinne helst at partner gjir henne orgasme "før" eller "etter" en penitrering. ? Noen kvinner hevder at de praktiske problem med å få noen orgasme under penitreringen, og det gjir dem ikkje nevneverdig nytelse. Det blir mest for å tilfredstille partners sexbehov, og menn føler seg gjerne ferdig med hyrdestunden etter at de har fått sin orgasme.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Jeg vil ha orgasme samtidig som mannen, helst. Jeg vil ihvertfall ikke ha før, for da er jeg ferdig og det blir ikke sex. Om jeg skal ha etterpå så må det skje veldig kjapt etterpå eller så har lysten forsvunnet. Anonymkode: b4be7...aa2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Jeg foretrekker orgasme først via oralsex og så samleie. Da jeg så følsom og får mye nytelse selv om jeg ikke nødvendig kommer igjen. Anonymkode: a10bf...388
pia mater Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Jeg er ganske vanskelig å få til å komme, så oralsex funker ikke på meg. Er deilig, så liker det godt som foreplay uansett. Ellers bruker jeg og typen å avslutte i feks doggy så jeg får brukt en vibrator i tillegg (får også mindre støtsmerter da), så begge kommer ganske likt, eller jeg litt før.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Er dette noe man går rundt og lurer på? De aller fleste vil vel ha orgasme mens man har sex? Får jeg orgasme før vi begynner med selve samleiet så er jeg jo egentlig ferdig. Anonymkode: 5bdb1...d0c 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 Før og under takk 😃 Anonymkode: 445f1...491
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 Før han er ferdig iallefall. Når mannen er ferdig med sin orgasme pleier lufta gå litt ut av han, og jeg liker ikke følelsen av at han tilfredsstiller meg når han ikke er kåt lengre. Anonymkode: ac6c8...40e 3
Resignert Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Før han er ferdig iallefall. Når mannen er ferdig med sin orgasme pleier lufta gå litt ut av han, og jeg liker ikke følelsen av at han tilfredsstiller meg når han ikke er kåt lengre. Anonymkode: ac6c8...40e Og akkurat det samme kan være tilfellet for en mann også. Ikke særlig stas å peise på for å komme selv, når dama har kommet, og er helt utslått. Egentlig burde vel de fleste av oss bare gi opp hele sexprosjektet, når jeg tenker meg litt om. Blir jo bare dumt og feil uansett, i de fleste parforhold. 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #10 Skrevet 9. juni 2020 Jeg synes det er helt nydelig med orgasmer før penetrering, da blir jeg mer følsom og det som er veldig deilig fra før blir ellevilt deilig. Særlig om jeg får 3-4 før. Underveis gir det meg veldig lite. Da nyter jeg bare å kjenne han inni meg og det slår orgasmene uansett. Anonymkode: 83cdd...efa
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #11 Skrevet 9. juni 2020 Kommer jeg før øker sjansen for at jeg kommer underveis, så helst før. Anonymkode: 94bcf...4b9 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #13 Skrevet 9. juni 2020 38 minutter siden, Resignert skrev: Og akkurat det samme kan være tilfellet for en mann også. Ikke særlig stas å peise på for å komme selv, når dama har kommet, og er helt utslått. Egentlig burde vel de fleste av oss bare gi opp hele sexprosjektet, når jeg tenker meg litt om. Blir jo bare dumt og feil uansett, i de fleste parforhold. Var meg du siterte. For min del synes jeg bare det er deilig å fortsette etter orgasme, så jeg ser ikke problemet. Opplever det motsatt med menn, at de er «helt ferdig» etter å ha kommet. Anonymkode: ac6c8...40e 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #14 Skrevet 9. juni 2020 Mest gentle man å gi henne orgasme først! Anonymkode: 1787d...f2d
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #16 Skrevet 9. juni 2020 Før (eller helst sammen med han da). Får jeg en orgasme før samleie blir jeg bare enda mer lysten. Det nytter ikke å prøve å gi meg en orgasme etter akten Anonymkode: 3a136...bbe
Gjest Aniita Skrevet 9. juni 2020 #17 Skrevet 9. juni 2020 Veldig digg å bli slikket til orgasme før penetrering. Blir super følsom og vil ha mer. Får heldigvis multiorgasmer etter penetrering og mens vi holder på. Digg å komme sammen
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #18 Skrevet 9. juni 2020 Før. Blir god og våt da, og fller meg mest tilfredstilt totalt da. Og så gjerne igjen etterpå. Synes klitorisorgasme er 100 ganger bedre enn vaginal, så under koser jeg meg mer med at han nyter sin. Men, sjansen for at jeg kommer ved penetrering øker betydelig om jeg har kommet først. Kjipeste er når det ikke blir noe på meg først. Anonymkode: 6eec8...017
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #19 Skrevet 9. juni 2020 3 timer siden, Anonym Bruker skrev: Fortrekker en kvinne helst at partner gjir henne orgasme "før" eller "etter" en penitrering. ? Noen kvinner hevder at de praktiske problem med å få noen orgasme under penitreringen, og det gjir dem ikkje nevneverdig nytelse. Det blir mest for å tilfredstille partners sexbehov, og menn føler seg gjerne ferdig med hyrdestunden etter at de har fått sin orgasme. Ja takk begge deler? 😄 Å få orgasme under penetrering er jo helt fantastisk. Får det selv i doggy når jeg stimulerer meg selv på klitten og når jeg rir, men da gnikker meg frem og tilbake på mannen. Så kan fint f.eks bli slikka til orgasme/at mannen bruker leketøy på meg eller bare fingrene om han klarer å få meg til å komme på den måten, før penetrering og så komme under penetrering. "Problemet" er bare at jeg trenger litt kraftigere stimulans for andre orgasmen. Så da kan det være greit å bruke leketøy, f.eks vibrator. Første orgasmen kommer enkelt, andre orgasmen kan ta litt tid å få. Etter det så kan de faktisk komme som perler på en snor om jeg er med rette mannen (føler meg komfortabel, god kjemi osv) Anonymkode: 8477f...ff6
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. juni 2020 #20 Skrevet 9. juni 2020 17 minutter siden, Aniita skrev: Veldig digg å bli slikket til orgasme før penetrering. Blir super følsom og vil ha mer. Får heldigvis multiorgasmer etter penetrering og mens vi holder på. Digg å komme sammen Veldig digg å bli slikket til orgasme, men da under forutsettning at det hygieniske er ivaretatt på forhånd !😛
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå