AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #61 Skrevet 10. juni 2020 9 timer siden, Lorieen skrev: Folk som ikke vaksinerer barna sine burde faktisk fratas omsorgen. Ikke bare er det omsorgssvikt overfor eget barn, men ved å velge å ikke vaksinere utsetter man andre sårbare grupper for risiko for alvorlig sykdom, ja til og med død. Den eneste grunnen til at antivaxere kan leve herrens glade dager i dag, er at alle vi andre tar ansvar og vaksinerer ungene våre! Er det nødvendig å vere så ufin? Så vidt eg kan sjå, har ikkje ts oppgitt årsak til å la vere å vaksinere barna. Da kan vi vel ikkje dømme? Anonymkode: f3168...996 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #62 Skrevet 10. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, man blir ikke meldt til barnevernet for ikke å vaksinere barna 😂😂 Hvordan kan noen tro det egentlig? Anonymkode: 41c71...59f Kanskje dei har lese om denne saka https://www.auraavis.no/nyheter/lege-truet-med-barnevernet/s/1-37-7044998 eller denne https://www.ranablad.no/nyhet/saltdal/helse/fikk-brev-fra-kommunen-jeg-vil-ha-meg-frabedt-a-bli-truet-til-a-vaksinere-ungen-min/s/5-42-295964?onboarding_mode=true&access=granted Anonymkode: f3168...996
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #63 Skrevet 10. juni 2020 Barnemishandling å ikke vaksinere barn. Nå er det jo veldig klart for resten av verden at disse vaksinemotstanderne er mindre begavet og har en del issues. Anonymkode: 6f0d1...705 3
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #64 Skrevet 10. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså, man blir ikke meldt til barnevernet for ikke å vaksinere barna 😂😂 Hvordan kan noen tro det egentlig? Anonymkode: 41c71...59f Nei, men siden tanken dukket opp hos ts burde det være et tegn på at det kanskje er lurt å vaksinere. Anonymkode: 68111...a0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå