AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hvordan tok helsestasjonen det? Hva sa du og fikk dere bekymringsmelding? Anonymkode: ef6db...048 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tok helsestasjonen det? Hva sa du og fikk dere bekymringsmelding? Anonymkode: ef6db...048 Åssen det? Har du ikke tenkt å vaksinere barnet ditt? (Genuint spørsmål ) Anonymkode: 754b8...519 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har vaksinert - men min helsestasjon virket veldig åpent og snakket mye om «neste gang er det vaksine, dersom dere ønsker det», «nå skal barnet i følge programmet vaksineres, er det noe dere foreldre har diskutert og ønsker» etc. Virket som om de var veldig åpne for at alle ikke ønsket det. Anonymkode: a41cc...1fa 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Alle barn skal vaksineres!! Anonymkode: b1909...c5d 29
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle barn skal vaksineres!! Anonymkode: b1909...c5d Vaksine er frivillig. Dersom du ikkje ønsker å følgje vaksinasjonsprogrammet, ts, er dette ikkje gyldig grunn for å melde til barnevernet. Det skulle ikkje forbause meg om bekymringsmeldingar likevel blir sendt på grunnlag av vaksine-skepsis. (For ordens skyld: Eg er sjølv tilhenger av vaksine og barnet mitt følger barnevaksinasjonprogrammet) Anonymkode: f3168...996 7
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaksine er frivillig. Dersom du ikkje ønsker å følgje vaksinasjonsprogrammet, ts, er dette ikkje gyldig grunn for å melde til barnevernet. Det skulle ikkje forbause meg om bekymringsmeldingar likevel blir sendt på grunnlag av vaksine-skepsis. (For ordens skyld: Eg er sjølv tilhenger av vaksine og barnet mitt følger barnevaksinasjonprogrammet) Anonymkode: f3168...996 Selvfølgelig vet jeg at det er frivillig. Det endrer ikke mitt svsr; alle barn skal vaksineres!!! Anonymkode: b1909...c5d 33
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 Min andre var uvakisnert en stund. Etter råd fra HS. Men så kom det kikhosteutbrudd i området så da vaksinerte vi likevel. Vi er ikke vaksinemotstandere, men hadde vært en runde på barneintensiven først. Anonymkode: e62bc...5a4
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har ikke vaksinert mine barn. og dei stilte heller ingen spørsmål. det er ditt valg. Anonymkode: c72ec...2eb 4
Maleficenta Skrevet 9. juni 2020 #10 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke vaksinert mine barn. og dei stilte heller ingen spørsmål. det er ditt valg. Anonymkode: c72ec...2eb Håper ungene dine slipper å bli syke. Tenk om en av de får meslinger og ender med å dø? 22
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #11 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, Maleficenta skrev: Håper ungene dine slipper å bli syke. Tenk om en av de får meslinger og ender med å dø? Siden lillebroren min døde natta etter vaksinen sin, så føler jeg at dette er det rette for meg🙂 Anonymkode: c72ec...2eb 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #12 Skrevet 9. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke vaksinert mine barn. og dei stilte heller ingen spørsmål. det er ditt valg. Anonymkode: c72ec...2eb Hadde satt pris på om slike som deg var mer åpne om det, sånn at jeg og mine barn kan unngå dere. Burde være opplysningsplikt på slikt (selv om seg strengt talt burde vært påbudt med vaksine i det store og hele). Anonymkode: 16509...c20 16
Maleficenta Skrevet 9. juni 2020 #13 Skrevet 9. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Siden lillebroren min døde natta etter vaksinen sin, så føler jeg at dette er det rette for meg🙂 Anonymkode: c72ec...2eb Av vaksinen? Særlig. Må ha vært en annen grunn. Krybbedød skjer og man vet ikke grunnen. Vaksinen hadde mest sannsynlig ingenting med det å gjøre. 28
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #14 Skrevet 9. juni 2020 5 minutter siden, Maleficenta skrev: Av vaksinen? Særlig. Må ha vært en annen grunn. Krybbedød skjer og man vet ikke grunnen. Vaksinen hadde mest sannsynlig ingenting med det å gjøre. Det kan du ikke bevise. Anonymkode: c72ec...2eb 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #15 Skrevet 9. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke vaksinert mine barn. og dei stilte heller ingen spørsmål. det er ditt valg. Anonymkode: c72ec...2eb Og du føler ikke at du som mor har et visst ansvar for andre barns ve og vel? At hvis DINE barn smitter dem så kan andres barn dø? Anonymkode: 754b8...519 9
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #16 Skrevet 9. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde satt pris på om slike som deg var mer åpne om det, sånn at jeg og mine barn kan unngå dere. Burde være opplysningsplikt på slikt (selv om seg strengt talt burde vært påbudt med vaksine i det store og hele). Anonymkode: 16509...c20 Om du vaksinere dine barn, trenger du vel ikke vere redd? Anonymkode: c72ec...2eb 6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #17 Skrevet 9. juni 2020 Jeg vaksinerte mine etter fylte 4 år. Dette fordi nervesystemet ikke er fullt utviklet før da. Dette var i samråd med lege. mange barn får sterke bivirkninger av vaksine, og ja- noen dør. det er ikke uten grunn at veldig mange ikke vaksinerer!!! takk og lov at noen klarer å tenke litt utenfor boksen! Anonymkode: 6ad91...e6f 5
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #18 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om du vaksinere dine barn, trenger du vel ikke vere redd? Anonymkode: c72ec...2eb Det finnes barn som av legitime grunner ikke kan vaksineres(spedbarn, barn med kroniske sykdommer o.l) . Og da er uvaksinerte barn en trussel for de. Anonymkode: 754b8...519 23
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #19 Skrevet 9. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Siden lillebroren min døde natta etter vaksinen sin, så føler jeg at dette er det rette for meg🙂 Anonymkode: c72ec...2eb Post hoc, ergo propter hoc? Anonymkode: 85d4f...df2 4
rebella81 Skrevet 9. juni 2020 #20 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vaksinerte mine etter fylte 4 år. Dette fordi nervesystemet ikke er fullt utviklet før da. Dette var i samråd med lege. mange barn får sterke bivirkninger av vaksine, og ja- noen dør. det er ikke uten grunn at veldig mange ikke vaksinerer!!! takk og lov at noen klarer å tenke litt utenfor boksen! Anonymkode: 6ad91...e6f Ah, den gode gamle "tenke utenfor boksen" 🥰🥰 13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå