AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #21 Del Skrevet 10. juni 2020 Jeg syns det er fint Jeg syns egentlig det er finere med å enn med o. Jeg har et etternavn med å, og syns ikke det har skapt problemer for meg i utlandet, men andre kan jo synes det er trøblete, og da er det et fint alternativ å skrive Solvor. Anonymkode: 426ea...2cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #22 Del Skrevet 10. juni 2020 Så mye rart å henge seg opp i og man skal tenke på med tanke på navn 😂 Solvår er fint. Anonymkode: c89b7...089 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #23 Del Skrevet 10. juni 2020 Her var det mange surpromper. Kjempefint navn! Anonymkode: fae7c...8b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #24 Del Skrevet 4. april 2022 Løfter denne. TS endte dere opp med Solvår? Det er et av navnene på topplista hos oss. Anonymkode: 1c7a0...f54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guppy88 Skrevet 4. april 2022 #25 Del Skrevet 4. april 2022 AnonymBruker skrev (På 6/9/2020 den 20.35): Ikke fint me æåø i navn, ødelegger mye for barn. Vanskelig på engelsk og mtp reise. Ikke vær egoistisk, tenk på barnet og hvordan navnet passer generelt i verden Anonymkode: d1f8d...687 Hvis du skal tenke sånn, må man eliminere nesten alle nordiske navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #26 Del Skrevet 4. april 2022 Helt ok. Mye finere enn Solveig i alle fall Anonymkode: a7563...41c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2022 #27 Del Skrevet 5. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.6.2020 den 20.35): Ikke fint me æåø i navn, ødelegger mye for barn. Vanskelig på engelsk og mtp reise. Ikke vær egoistisk, tenk på barnet og hvordan navnet passer generelt i verden Anonymkode: d1f8d...687 Synes det er en uting å droppe norske navn fordi det ikke passer i utlandet. Navn forteller mye om hvor vi kommer fra. Er du i USA er det mye kulere å hete Solvår eller Øyvind enn å være en av en million med navn Emma og Jacob… Anonymkode: 66c3a...bf0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april 2022 #28 Del Skrevet 6. april 2022 Solvår er et knallnavn👏 Gå for det! Skriv det med å, sånn at du får med det norske særpreget. Har selv et gørr kjedelig navn som er vanlig i veldig mange land. Hadde elsket å hete Solvår. Og jeg har både studert og jobbet i utlandet. Alltid vært misunnelig på de med særpregede navn fra sine hjemland. Anonymkode: 36fe7...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2022 #29 Del Skrevet 8. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.6.2020 den 21.06): Hadde ei "gammal tante" som het det, og hun var dessverre ikke noe bra menneske, hverken utseendemessig eller personlighetsmessig, så har bare negative assosiasjoner til det navnet. Tenker på ei gammal, litt dum dame og synes navnet er ekstremt gammeldags... Hun hadde masse vorter i ansiktet, gikk i gamle fæle velourkjoler som sikkert var omsydde gardiner. Så tenker bare på henne og "huff" når jeg hører det navnet... Anonymkode: 6b5e8...0dd Ja, for gammeltanta di kunne sikkert noe for utseendet sitt, du Ikke noe bra menneske utseendemessig, er det mulig? Personlighetsmessig er selvsagt noe annet, for er man dust kan man prøve å forandre seg. Solvår er et kult navn og finest med å. Anonymkode: 8cd48...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #30 Del Skrevet 9. april 2022 AnonymBruker skrev (På 9.6.2020 den 20.32): Har sett litt på familietreet mitt, og oppdaget at min tipp-oldemor het Solvår. Det var et nytt navn for meg, men jeg liker det egentlig veldig godt! Er det litt for vågalt å gå for det? Hva tenker dere? Lille Solvår ❤️ Anonymkode: 3f070...ff5 Syns Solvor/ Solvår er kjempefint. Samme med Solveig 💛 navn på S er så lette, lyse og fine 💛 ville gått for det om du liker det! Anonymkode: 23d80...1d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 9. april 2022 #31 Del Skrevet 9. april 2022 Nydelig navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #32 Del Skrevet 9. april 2022 Synes det er nydelig 🥰 Anonymkode: 68416...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå