Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, hvorfor ser de slik ut og hvordan kan jeg fikse det? Disse er nybarberte. Utrolig frustrerende nå om sommeren!

Jeg skrubber gjevnlig og smører hver kveld, så skjønner ikke helt hva jeg gjør galt? Ser helt likt ut når hårene vokser ut igjen også. 

Tar i mot alt av tips!

15917268389688409915054727783487.jpg

Anonymkode: 843f1...01a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du er født slik,det er ingenting du  kan gjøre.

Anonymkode: f7965...07f

AnonymBruker
Skrevet

Det der er jo helt vanlig

Anonymkode: 8fabb...e41

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Prøv å skyll de med varmt vann, slik at porene åpner seg før du barberer. Eller voks istedenfor. 

Anonymkode: 31f76...b91

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig og ikkemye å gjøre med det, kommer ann på hvordan huden din er - folk er forskjellig

Anonymkode: e5a0d...d92

AnonymBruker
Skrevet

Når du får litt farge på huden går det der bort. 

Anonymkode: 170ea...d6f

• Liker 3
Skrevet

Vær nøye med å bruke rene, nye barberblader og et godt barberskum/gel. Som AB#4 sier, så kan det hjelpe å bruke varmt vann, det åpner porene og gjør hårene mykere. Det beste er egentlig å barbere mens du dusjer, evt. rett etterpå.

Om du skrubber ofte med fysisk skrubb (skrubbekorn), så kan dette faktisk gi små rifter i huden og forverre problemet, spesielt hvis skrubben er veldig grov.

Du kan også prøve en bodylotion med melkesyre eller glycolsyre, det har hjulpet meg veldig. Syrer gir en mer skånsom eksfoliering.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Roci skrev:

Vær nøye med å bruke rene, nye barberblader og et godt barberskum/gel. Som AB#4 sier, så kan det hjelpe å bruke varmt vann, det åpner porene og gjør hårene mykere. Det beste er egentlig å barbere mens du dusjer, evt. rett etterpå.

Om du skrubber ofte med fysisk skrubb (skrubbekorn), så kan dette faktisk gi små rifter i huden og forverre problemet, spesielt hvis skrubben er veldig grov.

Du kan også prøve en bodylotion med melkesyre eller glycolsyre, det har hjulpet meg veldig. Syrer gir en mer skånsom eksfoliering.

Hvilken bodylotion med melkesyre bruker du til leggene?

Anonymkode: f4030...e6d

AnonymBruker
Skrevet

Det der er som flere sier noe du er født med. Lite å gjøre med, annet enn å få litt farge på leggene.

Anonymkode: d22ae...2e0

AnonymBruker
Skrevet

På leggene liker jeg å bruke denne etterfulgt av fuktgivende bodylotion, eller bare denne.

Anonymkode: 2d7e2...7d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn har jeg og. Blir litt bedre med sol

Anonymkode: 5a02d...2a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...