Malou Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 eller? Se Jessica Simpsons nye video og døm selv! http://mp.aol.com/video.index.adp?pmmsid=1350568
mockinbird Skrevet 1. juli 2005 #7 Skrevet 1. juli 2005 :o Dette blir for dumt..... Reagerer jeg og. kanskje vi er TO som begynner å bli gamle??
Mrs. K Skrevet 1. juli 2005 #8 Skrevet 1. juli 2005 Jeg får ikke åpnet videoen, men er fryktelig nysgjerrig. Hva er der JS gjør som er så fælt?
Malou Skrevet 2. juli 2005 Forfatter #11 Skrevet 2. juli 2005 Det er ikke noe galt med videoen hos meg i allefall. Den kommer opp som AOL video, men hvis du har popup blocker kan det være at du ikke mottar de nødvendige oppdateringene for å kjøre videoen. Dere som ikke skjønte hvorfor jeg startet dette innlegget, så dere hele videoen inkludert bikiniscenen på slutten? Jeg hadde i allefall nesten ikke blitt overrasket om hun plutselig haddet tatt av seg bikinien også, det blir vel kanskje det neste. Men forferdelig, det var det nok heller ikke, bare pinlig.. Men sikkert greit for de som sparer pengene de eller ville ha brukt på strippeklubb.. *setter seg ned å venter på å bli beskyld for å være sjalu*
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #12 Skrevet 2. juli 2005 Enig med siste taler - jeg satt også å grunna på når den siste lille rest av tøy (?) skulle falle. Billig. Men så selger det sikkert som pokker også... :-?
Arwen Skrevet 2. juli 2005 #13 Skrevet 2. juli 2005 Synes ikke det var noe galt egentlig, før hun dukket opp i bikini på slutten der - den var litt drøy. Skjønte ikke sammenhengen heller, men det var sikkert ingen - ville vel bare vise seg i bikini
Gjest Gjesta Skrevet 2. juli 2005 #14 Skrevet 2. juli 2005 Ja, det slo meg også - hvor den bikini/vaske bil-scenen hørte inn. Men som du sier, Arwen - det var vel pga bikinien, kanskje!
Gjest Dum Perignon Skrevet 2. juli 2005 #16 Skrevet 2. juli 2005 Sånne videoer har da vært vist i 20 år - vi hadde for en stund siden en særdeles underholdende retrofest der et av temaene var 80-tallets "synge"damer som alle hadde navn som begynte på S og sluttet med -a (Samantha, Sabrina, Sinitta og hva de nå enn het). Same shit, new wrapping? New shit, same wrapping? Uansett, det fantes både gamle, pripne og sjalu damer for 20 år siden også. Alt er med andre ord som før.
Gjest Daniella_ Skrevet 3. juli 2005 #17 Skrevet 3. juli 2005 Syns sangen, dama og videoen er drit kult jeg. Så ingenting galt, og syns dansingen var skikkelig tøff. Eneste som ikke passet inn var bikiniklippet på slutten. Men samme det.
Tilde Skrevet 3. juli 2005 #18 Skrevet 3. juli 2005 Synes det var litt kult jeg også,gjort med litt glimt i øyet,men litt på kanten ja... Tror den bikiniscena skal være en slags fantasi "You've been thinking what you shouldn't have been thinkin..." Det ble litt for mye bikini liksom til å være satire/ironi/whatever...
Gjest Violetta Skrevet 3. juli 2005 #19 Skrevet 3. juli 2005 Hun er i hvert fall veldig flink til å vrikke på rumpen. Flinkere til vrikking enn line-dancing tydeligvis. Om man vrikker så mye så slipper man å være så flink til andre ting tror jeg.
Gjest misunnelse. Skrevet 3. juli 2005 #20 Skrevet 3. juli 2005 Hun er i hvert fall veldig flink til å vrikke på rumpen. Flinkere til vrikking enn line-dancing tydeligvis. Om man vrikker så mye så slipper man å være så flink til andre ting tror jeg. aner jeg et lite snev av misunnelse her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå