Gå til innhold

Hva er in guilty pleasure?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er din guilty pleasure når det kommer til serier?

Min er Ullared. Har vært der en gang,men syns senteret var oppskrytt. Ble ikke imponert av prisene. Men liker å se serien 😅

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

90 day fiance seriene. My 600 lb life. Kan godt si til noen at jeg ser på det, men ser de alene i fred og ro.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

"I never understood that term..! If it's a pleasure, it's a pleasure -you shouldn't be embarrassed about anything you like!"

Sean Cox, Guitar tech (Foo fighters)

:pinar::biggrin:

Anonymkode: 33f08...a06

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

90 day fiance og alle spin offs, dog de nyere sesonger virker for fake. 

Sister wives🤤🤤🤤🤤 

Tabatha takes over (gamlere serie om en frisør boss bitch som ordna opp i salonger) 

Husker ikke hva den heter, en hesteserie på barnekategorien på Netflix. Om ei fra USA som flytter til England og tilbringer tid i en stall i nærheten. Den var så koselig. Jeg er 30 år. Og vil ikke anbefale den til noen i min omkrets😂😂

Hver gang en "ny" dårlig komedie fra 90- og 00-tallet dukker opp på netflix, blir jeg kjempeglad. Så nylig Meet the Fockers. Så jævla dritt. Kan ikke for det, jo dårligere jo bedre. American Pie så jeg også nylig, men den var ikke så dårlig som jeg husket. Den var mer søt, liksom. Er vel heller etterfølgerne som er fæle. 

Anonymkode: 8135e...c2e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Mot i brøstet, Karl & co og Hos Martin 

Anonymkode: d5888...a99

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Reader81 said:

90 day fiance seriene. My 600 lb life. Kan godt si til noen at jeg ser på det, men ser de alene i fred og ro.

Dama og meg kan sitte "i smug" og se de seriene sammen. Men vi annonserer det ikke så høyt gitt 😄

Er artig med litt drama og styr, vet ikke helt hvorfor, men definitivt guilty pleasure ja! 

Anonymkode: 930b0...69c

Skrevet

Jeg har ikke noen "Guilty pleasure" fordi jeg mener det er tullete å skulle skamme seg eller være flau over noe man liker å se på.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinneguiden.

Anonymkode: 990d8...280

• Liker 8
Skrevet

Say Yes to the Dress. Alle varianter, og alle andre programmer om brudekjoler. Ikke spør meg hvorfor, jeg har aldri vært i nærheten av å skulle gifte meg, og om jeg skulle gjort det hadde ikke stor, hvit kjole vært en del av planen. Overraskende mange av kjolene er dessuten grusomt stygge. Likevel kan jeg ha dager, spesielt om vinteren, hvor jeg ser uendelige mengder episoder på en dag.

Kanskje ikke så "guilty" dog, jeg har ikke noe problem med å fortelle om avhengigheten, men jeg vil se det alene.

• Liker 3
Skrevet

Love Island. Alt utenom den norske. Men det blir vel en stund til nye sesonger derfra.

Skrevet
På 10.6.2020 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Husker ikke hva den heter, en hesteserie på barnekategorien på Netflix. Om ei fra USA som flytter til England og tilbringer tid i en stall i nærheten. Den var så koselig. Jeg er 30 år. Og vil ikke anbefale den til noen i min omkrets😂😂

Anonymkode: 8135e...c2e

Hva heter serien? Er hestejente selv, elsker hesteserier 😍

AnonymBruker
Skrevet

Paradise hotel..Jeg er i 50 årene🤗

Anonymkode: 66df0...a61

• Liker 1
Skrevet

Dude where’s my car

AnonymBruker
Skrevet

90 days Fiance/ pillow talk

Real Housewives of Beverly Hils.

Anonymkode: 26f87...f33

Skrevet
On 6/15/2020 at 10:40 AM, AnonymBruker said:

Kvinneguiden.

Anonymkode: 990d8...280

Kan si meg enig i denne, dagen er ikke det samme uten litt sladder og drama

AnonymBruker
Skrevet

600lb life. Og 1000lb sisters. 

Anonymkode: 2319c...26d

Skrevet (endret)

I 2017 kom jeg ved en tilfeldighet over en episode av "Love island UK" (altså den britiske) og ble hekta. Så alle episodene. Heiet på visse deltagere, ble lei meg når noen favoritter uventet ble stemt ut, mislikte trynet på enkelte, ja levde meg skikkelig inn i det. Jeg er gammel nok til å kunne vært moren til de fleste der inne, men likevel måtte jeg bare se det 😄 

Etter at serien var over, tok jeg tilfeldige søk på et par av deltagerfavorittene ett år og to år etterpå. Det gledet meg å se at favorittdamen fremdeles var sammen med kjærligheten hun møtte på Love island i en av de senere episodene (hun hadde feilet med et par andre partnere i serien først, før tredjemann hun havnet som partner med ble full klaff). Nå har jeg glemt hva hun heter da. Men siste googlesjekk viste at de skulle flytte sammen. Han var mannlig undertøysmodell, men skikkelig seriøs fyr som leste bøker osv, og hun hadde bl.a. jobbet som bombesøker i utlandet og gjorde veldedig arbeid, og var også seriøs og leste mye bøker. Viste seg at de begge to hadde lest den samme, sære boka og likte den kjempegodt, og så kom i snakk og så ble det bare de to.

Men av en eller annen grunn har jeg glemt hva de heter nå... Jamie et eller annet? Men husker ikke om det var hun eller han som ble kalt for Jamie. Men det var 2017 sesongen i alle fall! 

Etter det har jeg prøvd å se en episode av senere sesonger, men det fenget ikke, orket ikke se det mer. Ble bare den ene sesongen, kanskje pga deltagerne.

EDIT;

de heter Camilla Thurlow and Jamie Hewitt 

Ja, de er fremdeles sammen tre år senere og venter nå barn sammen 

https://www.mirror.co.uk/3am/celebrity-news/pregnant-camilla-thurlow-stuns-floral-22201318

Endret av Million
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

The bachelor / bachelorette! Like god underholdning sesong etter sesong.

Anonymkode: 7bf9a...215

Skrevet
25 minutter siden, Million skrev:

I 2017 kom jeg ved en tilfeldighet over en episode av "Love island UK" (altså den britiske) og ble hekta. Så alle episodene. Heiet på visse deltagere, ble lei meg når noen favoritter uventet ble stemt ut, mislikte trynet på enkelte, ja levde meg skikkelig inn i det. Jeg er gammel nok til å kunne vært moren til de fleste der inne, men likevel måtte jeg bare se det 😄 

Jeg også... :icon_lol:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Første date 

Anonymkode: 7df66...b1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...