Gå til innhold

Liker dere menn når vi har på sexy undertøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller har det ikke så mye betydning siden det skal av uansett?:fnise:

Jeg har så lyst til å kjøpe noe men redd for at kjæresten synes at jeg"prøver for hardt" å være sexy. Eller at han ikke bryr seg.

Hva tenker dere menn?

13332549_6.jpeg.8696ea9dc654f4d7b1dfc633910e8ac4.jpegH15e406aeff28484cae8aba16208e946cR.jpg_q50.thumb.jpg.41d0cc56927696e6dd7d77ddf67ea5d7.jpg

Anonymkode: 84912...6de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sexy undertøy kan være flott det, men tenker først og fremst kanskje at hun dama burde spise noe 😀

• Liker 1
Skrevet

Ja det kan gjøre meg opphisset

Skrevet

Ja Jeg synes at det er veldig pirrende og sexy.

Men, kan ikke bruke det hele tiden .....

Det må være som en ekstra piff ......

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Menn er forskjellige der. Snakke med din?

For øvrig, jeg tar på meg slikt undertøy rett og slett fordi jeg liker det, og det får meg til å føle meg sexy. Det får i gang lysten, og det er ikke akkurat noe han klager på uansett.

Anonymkode: 1c661...b1b

Skrevet

Ja jeg synes flott og sexy undertøy absolutt er herlig. Liker at min kjære kan pynte seg for meg og gjøre seg lekker av og til. 

Generelt sett liker jeg damer som kan kle seg litt feminint av og til. Og da er det ekstra pirrende med flott undertøy under. En deilig kvinnekroppen i sexy innpakning blir aldri feil. 

Gjest Alterego666
Skrevet

For meg personlig er det ikke viktig, men jeg setter alltid pris på omtanken og innsatsen.

Tenk på at det kalles sexy undertøy av en grunn.

Skrevet

Ja, mange menn, meg selv inkludert, liker sexy undertøy. 
Du kan ikke prøve for hardt å være sexy. Det at du prøver for hans skyld er sexy i seg selv. Så lenge det er noe du selv er komfortabel med er det bare å kle seg så sexy du vil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...