AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 En person som svindler eller unndrar penger i bedrift for eksempel. Snakker ikke om millioner, men nok til at det er aktuelt å tas opp i rettssystemet. Vil dette være et menneske som på generell basis er uærlig og dårlig partner/venn - eller er dette to helt forskjellige ting? Spør fordi jeg dater en mann som jeg har hørt har unndratt penger økonomisk i tidligere selskap (ikke nå, men tidligere altså). Og lurte på om det å være en kjeltring på jobb er noe helt annet enn den du er utenfor jobb? Eller vil han også kunne regnes som en man ikke bør stole på når han ikke er i arbeidsmodus? Fyren virker kjempegod og snill, men blir jo litt betenkt når jeg hørte hvor egoistisk og kald han kan være i business? Noen med erfaringer eller tanker? Er det håp for at dette kan være en redelig og god partner eller bør jeg bare la ham gå? Dårlig formulert dette men jeg håper noen vil svare. Jeg er ikke helt i form om dagen 😓 Anonymkode: c1bcc...dbd
Gjest ti10 Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Hvis dette er noe han har gjort i voksen alder, hadde jeg holdt meg langt unna. Vil du ha et forhold med en som er kriminell? Hvis dette er noe han har gjort da han var "ung og dum", kan det være håp, men hvis folk underslår penger i voksen alder, er det sjelden en engangsforeteelse. Ikke la deg lure, også kjeltringer kan ha gode sider og være sjarmerende. Det er ingen som bare er det ene eller andre.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #3 Skrevet 10. juni 2020 Sjarm er jo det mange kriminelle spiller på da, "så gode som gull" og "mammas gode gullgutt" som stjeler og lyver og driter i det meste, jada..! Anonymkode: 5c702...f63
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Det er jo lite loyalt da. Men jeg ville kanskje prøvd å se om det er en god grunn som ligger bak, vokste han opp fattig eller er det noen grunn til at han er desperat etter penger, eller er han bare egoistisk? Anonymkode: 4fe75...a90
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sjarm er jo det mange kriminelle spiller på da, "så gode som gull" og "mammas gode gullgutt" som stjeler og lyver og driter i det meste, jada..! Anonymkode: 5c702...f63 Sånne folk er ofte notorisk utro også. Anonymkode: cd98c...254
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå