Gjest ethseni Skrevet 1. juli 2005 #1 Del Skrevet 1. juli 2005 jeg har en venninne som strøk til en praktisk eksamen nylig. en av grunnene til at hun strøk var at hun var fryktelig nervøs (vel kanskje ikke en grunn til at hun strøk, men det hjalp ihvertfall ikke!). hun lå og gråt kvelden før for hun var så nervøs og rett før eksamen spydde hun for hun var så urolig. under hele eksamenen var hun kvalm og ukonsentrert. jeg sa til henne før eksamen at hun burde dratt til legen og skaffet seg noe beroligende. nå må hun ta opp igjen eksamen på høsten en gang og har lyst til å følge rådet mitt. jeg lurer da på hva slags beroligende som vil passe henne best. har hørt om sobril og valium, læreren hennes foreslo til og med antidepressiva. hun trenger noe som gjør henne rolig og avbalansert men ikke for sløv. (kan nevne at eksamenen hennes inneholder prating overfor en gruppe på ca 10 personer, synging, spilling av instrumenter og litt dans.... hvis det hjelper). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nella Skrevet 1. juli 2005 #2 Del Skrevet 1. juli 2005 Legen vil i henne det beroligende som passer henne best. Ikke noe vi her kan uttale oss om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 1. juli 2005 #3 Del Skrevet 1. juli 2005 Jepp. Legen hennes finner ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå