Gjest lindas Skrevet 1. juli 2005 #1 Skrevet 1. juli 2005 lurer på hva dere andre skal ha. selv ligger jeg på vippe punktet... får liksom ikke bestemt meg for hva jeg syntes er finest...
Gjest ii Skrevet 1. juli 2005 #2 Skrevet 1. juli 2005 hvis du mener foran som foran ansiktet, synes jeg definitift dette er veldig "amerikansk-harry".... Uten tvil ha sløret bakover...men meg om det!
Jannibrud Skrevet 1. juli 2005 #3 Skrevet 1. juli 2005 Slør blir i det hele tatt litt "too much" for meg, men ville ikke hatt det foran om jeg skulle hatt...
prikkeline Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Jeg var veldig av og på om jeg skulle ha slør i det hele tatt, men har nå kjøpt et langt slør som jeg skal ha til kirke og middag, for så å ta det av. Jeg skal ha alt sløret bakover, over frisyren men ikke så høgt på hodet at det ikke står opp eller viser for mye når du ser meg framifra. (synes ikke det er fint når sløret kommer ut under hårfrisyren, eller kommer ut midt inni hårfrisyren). Jeg vil ikke ha slør i ansiktet, det blir litt unorsk for min del.
Suebird Skrevet 1. juli 2005 #5 Skrevet 1. juli 2005 Jeg synes sløret er prikken over i'en - uten tvil! Og skulle jeg ikke hatt den frisyren jeg har (ganske høy) så hadde jeg definitivt gått for slør foran også som brudgommen hever etter man formelt er gift. Det er for meg helt ukjent at dette er "harry" - det er da helheten som avgjør det - men meg om det Nå kan jeg altså ikke ha foran, men skal selvsagt ha bak. 1 lags som går kant i kant med slepet på kjolen. Men det viktigste er at du er fornøyd Hva føles mest riktig for deg? Lykke til med valget!
Gjest TT ii Skrevet 1. juli 2005 #6 Skrevet 1. juli 2005 Jeg er overhodet ikke noe fan av slør foran ansiktet... Men smak og behag! Selv skal jeg ha et 2.5 m langt tyllslør med strass som kun henger bak fra frisyren og ned!
Gjest lindas Skrevet 1. juli 2005 #7 Skrevet 1. juli 2005 Men det viktigste er at du er fornøyd Hva føles mest riktig for deg? Lykke til med valget! er jo sant det... prøve ut med litt forskjellige, så finner jeg nok ut av det...
Lassie Skrevet 3. juli 2005 #8 Skrevet 3. juli 2005 Jeg ser for meg slør bak, synes ikke slør foran vil passe meg tror jeg. Synes kanskje også det kan bli litt for mye, men det kommer helt an på helheten.
Boogie Skrevet 3. juli 2005 #9 Skrevet 3. juli 2005 Jeg skal ha et langt slør.Skal ikke ha noe slør foran, da jeg ikke føler det som noe spesielt. Men jeg syns for all del at du må prøve deg fram og se hva du syns er best. Lykke til med valget
Vesta Skrevet 3. juli 2005 #10 Skrevet 3. juli 2005 Synes det er flott med slør forran. Det kommer litt ann på livssituasjonen med tanke på hva jeg ville valgt. Selv har vi vært samboere noen år nå og har barn sammen, så jeg har valgt å bare ha slør bak. Virker gjerne litt "uskyldig" med slør forran.
Gjest etm Skrevet 4. juli 2005 #11 Skrevet 4. juli 2005 Slør forann er kjempe nydeligt,jeg ville ha det selv,men det passet ikke til den kjolen jeg hadde.. Men jeg har sett det er de som passer det,men det er også de som ikke passer det.. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt på brudesalongen der du har funnet kjolen din om de mener du bør ha både forann og bak,eller kun bak..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå