AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hvordan er din erfaring når du har hatt forsøk på riksen? Da tenker jeg på utfallet av forsøket. Personlig har jeg vært gjennom 3 ivf forsøk m/donor (mannen min er steril) Første forsøk fikk jeg ut 18 egg, av dem ble 10 befruktet men bare 1 var godt nok til å settes inn på dag 3. Andre forsøk fikk vi ut 15 egg, av dem ble 13 befruktet, og igjen var bare 1 egg godt nok til å settes inn Siste forsøk fikk vi ut 17 egg og av dem ble 12 egg befruktet men bare 1 var godt nok til å settes inn. Ifølge alle undersøkelser av meg er det ingenting som tilsier at jeg ikke skal klare å bli gravid, likevel har det ikke funket på riksen. Nå må vi over til det private, jeg har snakket med en klinikk og gitt dem mine papirer på mine forige forsøk. Legen på klinikken mener at feilen ligger i hvordan riksen har behandlet eggene mine. Legen fortalte at hun selv tidligere har jobbet på riksen og så litt på hvordan dem jobbet på labben, og det var visst mange som hadde dårlig erfaring med riksen. Hvordan er din erfaring? Anonymkode: d2913...126
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Riksen og de andre klinikkene har lik statistikk, så det stemmer nok ikke helt. Jeg har vært gjennom syv forsøk, fire på riksen og tre privat, pluss to eller tre fryseforsøk. På disse forsøkene har jeg hatt en positiv test, og det var da jeg var på riksen. Finner ikke noe galt hos hverken mannen eller meg, men noe er det jo med så mange mislykkede forsøk. Anonymkode: 77dc9...31c
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Riksen og de andre klinikkene har lik statistikk, så det stemmer nok ikke helt. Jeg har vært gjennom syv forsøk, fire på riksen og tre privat, pluss to eller tre fryseforsøk. På disse forsøkene har jeg hatt en positiv test, og det var da jeg var på riksen. Finner ikke noe galt hos hverken mannen eller meg, men noe er det jo med så mange mislykkede forsøk. Anonymkode: 77dc9...31c Så trist 😕 jeg krysser fingrene for at dere snart får det til 😊 Anonymkode: d2913...126
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå