Gå til innhold

Fryst medlemskap sats

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Frøys medlemskapet mitt hos sats for to måneder siden, grunnet at det var stengt. Det sto ingenting om at disse månedene skulle betales senere. Nå står det på sats sine sider at fryst medlemskap skal betales i juni, da for de månedene jeg ikke har betalt. Dette er vel ikke lov når det ikke sto noen sted, når man frøys medlemskapet? 

Anonymkode: 5a4bd...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Godhelg2019

Om du ikke har levert oppsigelse av medlemskapet da må du betale, slik det er i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå står det på sats sine sider at fryst medlemskap skal betales i juni, da for de månedene jeg ikke har betalt.

Hvor leser du det? Slik jeg forstår det, så skal jeg, som også frøs medlemskapet mitt, betale fra og med 15.juni. Jeg skal ikke betale for den perioden medlemskapet har vært fryst. https://www.sats.no/kundeservice/betaling/din-betaling-i-juni/

Anonymkode: 88515...770

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor leser du det? Slik jeg forstår det, så skal jeg, som også frøs medlemskapet mitt, betale fra og med 15.juni. Jeg skal ikke betale for den perioden medlemskapet har vært fryst. https://www.sats.no/kundeservice/betaling/din-betaling-i-juni/

Anonymkode: 88515...770

Men hva med perioden mars, april, mai som har vært fryst? Skal ikke det betales da?

Anonymkode: 5a4bd...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man betaler naturligvis ikke i frysperioden. Hva skulle da poenget med frys være? 

Anonymkode: 94e01...85f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...