AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Jeg er ganske overvektig, men jeg er glad i kroppen min, selv om jeg nok burde ha gått ned en person 😅 Jeg er veldig glad i mat, og de siste to årene har vært dedikert til studier, og da har midjemålet fått fart på seg. Jeg har ikke prioritert dating den siste tiden heller, har hatt en pulekompis som liker bbw's, men ellers har det vært lite på den fronten. Tenkte litt på å lage profil på Tinder nå, men så kom coronakrise, og vips så ble ikke dating topprioritet likevel. Tenker gradvis forsøke litt på dating, bl.a. venninner som kommer med tips og forslag til dates, men: er det et lite utvalg for oss som er store og tjukke? Blir det vanskelig å finne en mann som kan like ei som er overvektig? Hva erfaring har andre store damer? Anonymkode: 95d3d...0da
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Vel, så lenge man er ei gjill person så burde vel det ha litt å si. Overvektig selv og hadde ikke problemer med å finne mannfolk som 90 kg, 110 kg eller 120 kg eller 130 kg.. Men altså, kommer kanskje an på hvor kresen du er. Men tar du tak i problemet? For det har jo også noe å si 😉 Anonymkode: 38e28...c50 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Var skikkelig deilig når jeg innså at ikke alle menn liker det samme. Jeg var tynn når jeg var yngre, men chubby nå, var 100% sikker på at jeg var nødt til å bli tynn igjen før jeg kunne begynne å date, men nope! Preferanser finnes, og alle menn liker forskjellige type kropper, så slapp av og date i vei. Anonymkode: 9ae09...10f 3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Begynn slankinga i dag da vel. Er masse sunn og mager mat du kunne lagd. Anonymkode: 232e9...831 2
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Jeg tror det avhenger veldig av kravlista di. Hvis du skal ha en høy, kraftig mann med mørkt hår og store hender etc vil konkurransen kanskje bli tøff, men hvis ikke er det jo uendelig med muligheter Anonymkode: e5e10...6d8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #6 Skrevet 11. juni 2020 Synes du skal komme deg på Tinder. Veldig mange tynne damer der, sikkert mange menn som kunne satt pris på en med litt mer substans. Anonymkode: 6e2bc...55d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #7 Skrevet 11. juni 2020 Hva synes du om Storeng overvektige menn, TS? Anonymkode: 54793...395
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #8 Skrevet 11. juni 2020 Jeg tror at utvalget for oss store damer er veldig begrenset i forhold til for slanke damer. Sånn er det bare dessverre. Jeg har tatt konsekvensen av det og gått i gang med slanking. Det tar lang tid, men har gått endel ned til nå. Vil vente med å prøve datingsider igjen til jeg har gått ned så mye at jeg ser en stor forskjell fra tidligere. Det krever endel, men jeg tror det blir verdt det i andre enden. Menn er kjempeopptatt av utseende på damer, og hvis du er for stor og tjukk er du uinteressant. Unntaket er jo disse som har stor dame som fetisj, men jeg ønsker meg en vanlig mann. Anonymkode: 6f9ea...04b 1
Ozlo34 Skrevet 11. juni 2020 #9 Skrevet 11. juni 2020 Det er sexy , sånn er det 😁jeg liker det! Selv er jeg 186 cm og 95 kg . Men liker store damer☺️ Veldig!!! 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2020 #10 Skrevet 3. juli 2020 Fant du ut av det, TS? Anonymkode: 6e2bc...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå