Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan hilser dere nå? Er alltid så usikker så jeg sier det rett ut, "bruker du å håndhilse nå eller? Jeg har antibak!" 🙄 Har dere noen kleine hilse historier nå som man ikke kan klemme eller håndhilse? 

Anonymkode: de90e...d87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel, venninna mi møtte meg med fua i stedet 🤣 fu-bump 😉 men det var ikke flaut, heller artig 😉

Anonymkode: 8d5e2...fe7

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Sier hei :) Og jeg er veldig glad for å slippe klemming. 

Endret av AthenaRavenLuna
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, nå fikk du meg til å smile:) det blir så pinlig. Når jeg møter folk nå (som ikke akkurat er ofte) blir vi liksom bare stående og se på hverandre akkurat noen sekunder for lenge. Litt sånn «hva gjør vi nå». Jeg pleier bare å løfte hånden. Vet noen hilser med foten, men det blir bare ennå mer fjollete synes jeg. 

Anonymkode: 535e9...726

• Liker 2
Skrevet

Rar situasjon med ny sommeransatt bare for noen timer siden. Jeg visste det ble en hilserunde, så jeg hadde snakket veldig alvorlig med meg selv om at jeg ikke måtte prøve å håndhilse. Men så kom han der da, med utstrakt hånd. Jeg prøvde å trekke det ut i lengsten, men så syntes jeg litt synd på ham så bestemte meg for å la det stå til. Da går det opp for ham at det kanskje ikke er tiden for håndhilsing. Så vi står der begge to med utstrakte hender og sier hei. Vi klarte heldigvis å le med alle som sto rundt oss og så på moroa 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har inntrykk av at omtrent alle er veldig obs på situasjonen, så de fleste smiler bare og vi nevner at i disse tider får vi holde avstand. Har ikke vært noe problem hittil, det er kun ved en anledning at en tante av meg hadde tenkt å klemme, men vi fikk avverget før det kom så langt, og det ble i stedet latter og snakk om hvor rart alt er nå.

Anonymkode: 8b7c7...ca7

Skrevet

Jeg vinker til de jeg hilser på. Synes ikke det er flaut i det hele tatt. Veldig greit å slippe klemming. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Den fothilsinga er veldig stress da jeg har dårlig balanse fra før av. Orker ikke. Jeg sier hei. Har sagt det hele livet.

Anonymkode: 26b6e...24d

AnonymBruker
Skrevet

Synes alle håndhilser fortsatt jeg 

Anonymkode: 7e097...062

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...