Gå til innhold

Ok med barnebursdag nå, eller vil folk helst unngå det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er snakk om utendørs bursdag med barn fra samme avdeling i barnehagen. Tenkte å være ute og selvsagt servere ting porsjonsvis med god hygiene. Men blir det fortsatt litt «uglesett», og man sender kun barnet av ren plikt eller avslår invitasjonen? 

Anonymkode: 7099b...776

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært mine barn så ville jeg synes det hadde vært hyggelig at de ble invitert til bursdag. Ville ikke ofret smittevern en tanke, er jo knapt smitte der ute i det hele tatt.

Anonymkode: 9af31...7f7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt innafor. Om det er barn som likevel tilbringer masse tid sammen, så utgjør jo ikke det noen forskjell. 

Anonymkode: 3b440...a74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her blir det bursdag til helga, det blir utendørs og med gruppa som ser/henger sammen daglig. Ikke fått noen reaksjoner på det fra de andre foreldrene og alle inviterte har takket ja!

Anonymkode: a1f66...efe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vår var i utendørs barnebursdag med de samme ungene hun allikevel er på førskolegruppe med. Det syns jeg er innafor. 

Anonymkode: f7344...0c2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utebursdag for 2.klassinger her nylig. Innafor.

Anonymkode: c672f...1d8

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere! Da blir det bursdag til uka😀 

Ts

Anonymkode: 7099b...776

AnonymBruker
Skrevet

Bursdag med jentene i klassen på trampolinepark her. Kakefri bursdag da i og med at det ikke er lov å ta med. Og godtepose i døra etterpå. 

Anonymkode: a8773...c8b

AnonymBruker
Skrevet

Er utebursdag innafor men innebursdag uttafor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er utebursdag innafor men innebursdag uttafor?

jeg tenker innebursdag med klassen eller kohorten er greitt, men jeg ville ikke tatt med andre venner som barnet har i andre grupper, barnehager eller skoler

Anonymkode: b8934...3a3

• Opprett ny...