AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Baby 3 måneder, hvor lite mme kan han egentlig ta til seg. La oss si det går flere døgn med kun 400/500 ml nan, vil det være farlig? Sliter plutselig med å få i vår matglade gutt noe melk. Anonymkode: 1cf6a...188
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Så lenge bleiene er tørre og han er frisk, med god allmenntilstand er det ikke farlig. Vår apetitt varierer jo og. Men du kan ta kontakt med lege/hs om dette varer lenge og du er bekymret. Anonymkode: b3845...8ba
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Så lenge bleiene er tørre og han er frisk, med god allmenntilstand er det ikke farlig. Vår apetitt varierer jo og. Men du kan ta kontakt med lege/hs om dette varer lenge og du er bekymret. Anonymkode: b3845...8ba Bleiene er våte! Ikke tørre 🙊🙈 Anonymkode: b3845...8ba 1
kaleidoskop Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 Får han mm i tillegg? Jeg synes det høres lite ut, men jeg har ikke peiling. Har dere prøvd å tilby mat oftere?
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge bleiene er tørre og han er frisk, med god allmenntilstand er det ikke farlig. Vår apetitt varierer jo og. Men du kan ta kontakt med lege/hs om dette varer lenge og du er bekymret. Anonymkode: b3845...8ba Vi har vært i kontakt med helsestasjonen som kan altfor lite om mme, de anbefalte kontakt med lege. Vært hos lege, som heller ikke hadde råd, så ble henvist videre til barneklinikken. Synes han drikker veldig lite i dag. Hadde en god bleie da han stod opp, men ellers lette bleier (ikke helt tørre). 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bleiene er våte! Ikke tørre 🙊🙈 Anonymkode: b3845...8ba Haha, skjønte det 🙈😊 Akkurat nå, kaleidoskop skrev: Får han mm i tillegg? Jeg synes det høres lite ut, men jeg har ikke peiling. Har dere prøvd å tilby mat oftere? Kun mme. Ja, har prøvd litt forskjellig, blandt annet å tilby flaske ofte. Er redd han skal få flaskevegring, så må gå forsiktig fram. Anonymkode: 1cf6a...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå