AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Etter ultralyd i dag så fikk vi beskjed om at det var et hjerte som hadde stoppet. Er 8+6 i dag, og fosterets mål var målt til 8+5. Så legen tror at det skjedde i dag/i går ca. Fikk da beskjed om at det var en MA, og at jeg blir henvist til sykehus for videre behandling. Men når det nettopp har stoppet opp, så kan det vel like gjerne bli en SA, og kroppen ordner opp selv? Noen som har noen erfaringer å dele? Anonymkode: b0159...f47
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Stemmer det er mange som opplever at kroppen ordner opp før de får tatt pillen på sykehuset. Men ofte når en har bikket 8 uker, bruker kroppen litt meir tid før dette skjer av seg selv. Og med å ta i mot behandling kan en i større grad tilrettelegge rundt det. Dvs. ta fri fra jobb, få ordnet med hvem du vil ha som støtte rundt deg osv. Anonymkode: 7b0e8...250
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Takk for svar😊 Legen trodde ikke at jeg kom til å bli tatt inn før til neste uke. Har det ikke skjedd innen da, så tar jeg behandling. Hatt en SA før var veldig smertefullt, men overkommelig. Men med alle skrekkhistorier på nett ang medisinsk abort, så håper jeg det setter i gang selv. Håper ikke det er verre enn riene ved fødsel. Anonymkode: b0159...f47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå