AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Syns dere 24 år og snart 25. er for tidlig å planlegge barn? Jeg har fått pcos og prøvd å bli gravid i lengre tid, så nå vil jeg be om medisiner. Kan legen si det er for tidlig? Anonymkode: 04b0d...af2
UriBurstyn Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Hvis legen mener det er for tidlig bytter du fastlege. Mange får IVF tidlig i tjueårene og med PCOS er det fullt forståelig at dere ber om hjelp. Problemet kan like gjerne være hos ham - like greit å få det utredet.
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 (endret) 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns dere 24 år og snart 25. er for tidlig å planlegge barn? Jeg har fått pcos og prøvd å bli gravid i lengre tid, så nå vil jeg be om medisiner. Kan legen si det er for tidlig? Anonymkode: 04b0d...af2 Nei, det er ikke for tidlig. Det som bekymrer meg mer, er at du må spørre om sånt? Og at du tror legene mener det er for tidlig.. Hilsen ei som fikk unge som 20 åring, det har også gått veldig fint Haha, sorry, jeg misforstod 😄 Trodde du mente det var for tidlig å få barn. Lykke til! Endret 9. juni 2020 av Dævendøtte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå