Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har en frøken på 2 mnd. hun har en del magetrøbbel så kan noen dager være våken fra morgen til kveld. andre dager er hun mer fornøyd, å sover bort i mot hele dagen! er det normalt? hun spiser selvfølgelig når hun er sulten. 

her finnes overhode ingen rutine, ser heller ingen mønster i sovingen. Priser meg med at hun sover på natten ☺️ 

hvordan er det hos dere? er redd hun ikke skal sove på natten om hun har sovet hele dagen, men så langt har det gått greit. 

Anonymkode: c889e...23f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke begynt å se noe særlig rytme i sovingen før vi nådde 10-12 uker, før det var det mange uker med mini dupper her og der, en del lange våke strekk, egentlig ingen utpregede sove dager. Nå sover min 3-4 dupper på dagen, hvor en av de er en lengre lur, de andre er 30-45 minutter. Prøver å legge til ca samme tid hver dag (kl 7) men realiteten er vel nærmere kl 9. Nattesøvnen er ikke veldig påvirket av dagsøvnen men har det vært litt rot med lurene så våkner hun flere ganger tidlig kveld før hun endelig slukner. Hun sover ca 14 timer i døgnet, hvorav 3,5 ish er på dagtid. 

Anonymkode: 3ccd8...7af

AnonymBruker
Skrevet

Sånn har det vært med vår på 4 mnd også. De første månedene er det nok veldig vanlig at de er uforutsigbare. Bortsett fra at babyen har fått en fast leggetid på kvelden nå, er hun egentlig fortsatt ganske uforutsigbar. Noen ganger sover hun nesten hele dagen, andre ganger syns jeg nesten ikke hun sover i det hele tatt. Storesøsteren her var lite forutsigbar når det kom til søvn hele det første året, og jeg lurer på om vi har fått en sånn baby til. De har imidlertid alltid virket som de har fått nok søvn begge to, de har bare hatt mindre forutsigbart søvnmønster enn mange andre.

Anonymkode: 6153b...3a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...