AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Jeg er 30 år, vært sammen med mannen i 10, tre barn og livet er egentlig helt tipp topp. Sexlivet er stort sett alltid fint, går i bølger. Men, etter hver gang vi har hatt sex har han et behov for å gå på do og da tar jeg meg en kjapp orgasme. Jeg har aldri hatt problemer med å få de og kan få maaaange på rappen. Han kan gi meg orgasmer før penetrering, men ikke under penetrering. Det gjør meg veldig lite, å ha han inni meg er mye bedre enn alle orgasmer uansett. Men jeg har et lite behov for å få en etter sex uansett. Og det er ikke noe jeg har behov for at han deltar på egentlig, det er over på 20 sek. Hadde du som mann blitt fornærma om du fant det ut? Anonymkode: 97316...36b 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Jeg gjør ofte det samme, men jeg sniker meg ikke til det. Liker en kjapp runde (dessert) med womanizeren etter endt sex, uansett hvor mange og hva slags orgasmer jeg har fått
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, Dævendøtte said: Jeg gjør ofte det samme, men jeg sniker meg ikke til det. Liker en kjapp runde (dessert) med womanizeren etter endt sex, uansett hvor mange og hva slags orgasmer jeg har fått Hehe, så bra jeg ikke er alene. Jeg ser for meg han kaaaaanskje blir litt stressa og lurer på om jeg ikke er fornøyd (men det er jeg jo). Eller, det startet som en sånn bekymring. Nå ti år senere hadde det jo sikkert gått fint 😂 Anonymkode: 97316...36b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #5 Skrevet 9. juni 2020 Det ville jeg sett på som svært positivt Anonymkode: 274d8...80b
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. juni 2020 #6 Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe, så bra jeg ikke er alene. Jeg ser for meg han kaaaaanskje blir litt stressa og lurer på om jeg ikke er fornøyd (men det er jeg jo). Eller, det startet som en sånn bekymring. Nå ti år senere hadde det jo sikkert gått fint 😂 Anonymkode: 97316...36b Etter ti år bør dere vel kunne snakke sammen om dette også
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #7 Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, Dævendøtte said: Etter ti år bør dere vel kunne snakke sammen om dette også Ja, det er nok mest en vane nå - hadde ikke tatt det veldig tungt. Men jeg har aldri behov for noe mer enn en kjapp en og den er over lenge før han er tilbake 😆 Anonymkode: 97316...36b
Gjest Dævendøtte Skrevet 9. juni 2020 #8 Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er nok mest en vane nå - hadde ikke tatt det veldig tungt. Men jeg har aldri behov for noe mer enn en kjapp en og den er over lenge før han er tilbake 😆 Anonymkode: 97316...36b Ta vare på det du, funker det for deg, så er jo alt i orden 😄 Noen ganger må man ikke vite alt, det er jo ikke akkurat så det går utover noe.
Gjest Alterego666 Skrevet 9. juni 2020 #9 Skrevet 9. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde du som mann blitt fornærma om du fant det ut? Nei, jeg hadde blitt litt såret over at det kom for en dag først etter så mange år, men først og fremst forsøkt å finne ut hvorvidt du ønsket å gjøre noe med det. Og selvsagt vil du alltid kunne onanere mens jeg er tilstede.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #10 Skrevet 9. juni 2020 1 hour ago, Alterego666 said: Nei, jeg hadde blitt litt såret over at det kom for en dag først etter så mange år, men først og fremst forsøkt å finne ut hvorvidt du ønsket å gjøre noe med det. Og selvsagt vil du alltid kunne onanere mens jeg er tilstede. Gjøre noe med hva? Anonymkode: 97316...36b
Gjest Alterego666 Skrevet 9. juni 2020 #11 Skrevet 9. juni 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjøre noe med hva? Anonymkode: 97316...36b At TS (du?) ikke får orgasme under samleie.
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. juni 2020 #12 Skrevet 9. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 30 år, vært sammen med mannen i 10, tre barn og livet er egentlig helt tipp topp. Sexlivet er stort sett alltid fint, går i bølger. Men, etter hver gang vi har hatt sex har han et behov for å gå på do og da tar jeg meg en kjapp orgasme. Jeg har aldri hatt problemer med å få de og kan få maaaange på rappen. Han kan gi meg orgasmer før penetrering, men ikke under penetrering. Det gjør meg veldig lite, å ha han inni meg er mye bedre enn alle orgasmer uansett. Men jeg har et lite behov for å få en etter sex uansett. Og det er ikke noe jeg har behov for at han deltar på egentlig, det er over på 20 sek. Hadde du som mann blitt fornærma om du fant det ut? Anonymkode: 97316...36b Han gjir deg orgasmer før penetrering ! "men ikke under penetrering. Det gjør meg veldig lite " å ha han inni meg er mye bedre enn alle orgasmer Litt uklart hva du her skriver ?. Forstår deg slik at penetreringen gjir deg veldi lite , men det å ha han inni deg er bedre en en orgasmer. Undres da på hvorfor du føler trang til å få orgasme når han går på do. ? Er det slik at han går på do etter at han har fått sin orgasme etter avsluttet penetrering ? Du får ingen orgasme under penitrering , men venter til han går på do. Mange kvinner hevder at de ikkje får orgasme under penitrering, og spørsmålet er om veien til orgasme blir best "før" eller "etter" penitrering for en kvinne.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #13 Skrevet 9. juni 2020 2 hours ago, Alterego666 said: At TS (du?) ikke får orgasme under samleie. Ah, tipper jeg bare er laget sånn? Jeg har ikke tenkt så mye på det. Anonymkode: 97316...36b 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #14 Skrevet 9. juni 2020 Hvorfor nevner du hvor mange barn og barn i det hele tatt i en sånn type spørsmål? Anonymkode: 5adae...62f 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #15 Skrevet 9. juni 2020 4 minutter siden, Anonym Bruker said: Han gjir deg orgasmer før penetrering ! "men ikke under penetrering. Det gjør meg veldig lite " å ha han inni meg er mye bedre enn alle orgasmer Litt uklart hva du her skriver ?. Forstår deg slik at penetreringen gjir deg veldi lite , men det å ha han inni deg er bedre en en orgasmer. Undres da på hvorfor du føler trang til å få orgasme når han går på do. ? Er det slik at han går på do etter at han har fått sin orgasme etter avsluttet penetrering ? Du får ingen orgasme under penitrering , men venter til han går på do. Mange kvinner hevder at de ikkje får orgasme under penitrering, og spørsmålet er om veien til orgasme blir best "før" eller "etter" penitrering for en kvinne. Neinei, penetrering gir meg mye mer enn all verdens orgasmer. Det er en ellevill nytelse fra start til slutt. Så jeg synes orgasmer akkurat da blir litt masete siden han eller jeg må hjelpe litt til og jeg uansett har det sinnsykt bra. Men etterpå er det allikevel fint med en kjapp orgasme, men jeg tenker vel egentlig at han ikke trenger stresse med det, jeg vet han føler seg veldig ferdig etter sin orgasme så hvorfor stresse han med det. Og for ordens skyld så er det sant, han Gjorde veldig ofte forsøk på å gi meg orgasme under penetrering i starten av forholdet, men jeg forsøkte å signalisere at det egentlig ikke var nødvendig. Anonymkode: 97316...36b 2
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. juni 2020 #16 Skrevet 9. juni 2020 (endret) 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neinei, penetrering gir meg mye mer enn all verdens orgasmer. Det er en ellevill nytelse fra start til slutt. Så jeg synes orgasmer akkurat da blir litt masete siden han eller jeg må hjelpe litt til og jeg uansett har det sinnsykt bra. Men etterpå er det allikevel fint med en kjapp orgasme, men jeg tenker vel egentlig at han ikke trenger stresse med det, jeg vet han føler seg veldig ferdig etter sin orgasme så hvorfor stresse han med det. Og for ordens skyld så er det sant, han Gjorde veldig ofte forsøk på å gi meg orgasme under penetrering i starten av forholdet, men jeg forsøkte å signalisere at det egentlig ikke var nødvendig. Anonymkode: 97316...36b Bra at dere begge finner nytelse under penitreringen, og ellers ikkje uvanleg at HAN føler seg ferdig etter orgasme 😄 Endret 9. juni 2020 av Anonym Bruker
ToMan Skrevet 9. juni 2020 #17 Skrevet 9. juni 2020 Ville absolutt ikke blitt fornærmet. Ville syntes at det var flott og hadde uten tvil satt pris på å kunne fått sett på mens du (hun) tilfredsstilte seg selv. Få ting som er så pirrende og sexy som å se en kvinne tilfredsstiller seg selv til orgasme. Blir liksom ekstra privat og opplevelsen av tillitt til å få ta del i en sådan privat greie.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #18 Skrevet 9. juni 2020 Jeg kan også finne på å få orgasme på egenhånd etterpå, men klarer ikke å komme på do av å bare fingre meg. Må ha noen hjelpemidler som vibrasjon eller noe i den duren😉 Anonymkode: d2898...6d2 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #19 Skrevet 9. juni 2020 3 timer siden, Alterego666 skrev: At TS (du?) ikke får orgasme under samleie. Han ville hjulpet til, så du slapp å løpe på do å onanere. Anonymkode: d2898...6d2 1
Gjest Alterego666 Skrevet 9. juni 2020 #20 Skrevet 9. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ah, tipper jeg bare er laget sånn? Jeg har ikke tenkt så mye på det. Anonymkode: 97316...36b Kanskje, og kanskje er det teknikk. Hvis dagens praksis fungerer for dere, så fungerer det for dere. Null stress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå