AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hva betyr det? Tok en digital test og en normal.. digitalen ble positiv den andre negativ, hvem skal jeg stole på? Anonymkode: 4d19e...57b
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Om en sier du er gravid, så er du gravid. Og 1-2 betyr at du er rundt 3-4 uker gravid. Altså 1-2 uker siden du hadde eggløsning. Da et svangerskap regnes fra 1. Dag i siste mens frem til OUL. Men om den sitter, det er umulig å vite. Ta en ny om et par dager. Er den positiv, så ja. Gratulerer. Du er gravid Anonymkode: 8a468...8d3
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om en sier du er gravid, så er du gravid. Og 1-2 betyr at du er rundt 3-4 uker gravid. Altså 1-2 uker siden du hadde eggløsning. Da et svangerskap regnes fra 1. Dag i siste mens frem til OUL. Men om den sitter, det er umulig å vite. Ta en ny om et par dager. Er den positiv, så ja. Gratulerer. Du er gravid Anonymkode: 8a468...8d3 Tror kanskje jeg tok den første feil, fordi nå ser jeg en strek på den takk for svar Anonymkode: 4d19e...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå