Gjest libra Skrevet 15. september 2002 #1 Skrevet 15. september 2002 Jeg er gravid i 10. uke( :D ) men det synes tydeligvis ikke. De få jeg har fortalt det til synes ikke jeg VIRKER gravid:-( Magen er nokså flat. Jeg har lest at magen ikke vokser før i uke 12. Stemmer det eller er noe unormalt? Jeg har spontanabortert før og er urolig. Tør derfor ikke fortelle om graviditeten til noen mer. Vil vente. Hva skal jeg gjøre? Er det normalt at en ikke legger på seg før i 12. uke?
Gjest Janna Skrevet 15. september 2002 #2 Skrevet 15. september 2002 Har lest at livmoren ikke kommer over skambeinet før i uke 12, så at du ikke har vokst noe enda er helt naturlig Min mage begynte å vises såvidt i uke 13-14 tror jeg. Og da var den mini altså, i forhold til nå :blunke: Er 18 uker idag!
Gjest Lilje Skrevet 16. september 2002 #3 Skrevet 16. september 2002 Det gjelder å smøre seg med tålmodighet........ Jeg var 18-19 uker "på vei", før det viste, men jeg kunne tydelig kjenne livmora når jeg lå på ryggen.... Nå er det som om det har "eksplodert" der inne, og jeg syns selv jeg har blitt ganske stor. Bare husk at det er stor forskjell fra kvinne til kvinne.... Prøv å ikke bekymre deg så mye over dette, nyt heller graviditeten.. Kos, Lilje og Gullet, 21+6 8)
Henna Skrevet 16. september 2002 #4 Skrevet 16. september 2002 Sikkert veldig individuelt. Jeg så ut som jeg var høygravid da jeg var i 4. måned. Og da var jeg tynn som ei flis før jeg ble gravid! Men kanskje jeg bare var et ekstremt tilfelle? Mora mi fikk igjen alle knappene på den trange dongeribukser helt ut 8. måned. Min havna bakerst i skapet etter 3 måneder...
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #5 Skrevet 17. september 2002 ja veldig individuelt det der ja, er selv 21 uker på vei og har en kulemage, men den er ikke så stor at jeg ikke kan skjule den med vide gensere og skjorter, da vises det nesten ikke! Jeg begynte vel å få mage når jeg var 8 uker på vei, og har vokst ikke så utrolig mye siden da, synes jeg selv da.... Jeg hadde " nesten" flat" mage jeg også de to 2-3 første mnd...
Gjest Frøken Dings Skrevet 18. september 2002 #6 Skrevet 18. september 2002 En bekjent av meg hadde skikkelig gravid-mage i uke 10, det var nesten så vi trodde hun ventet tvillinger, eller i alle fall en kjempebaby! :o Men neida, ut kom ei lita tulle på knappe 2.5 kilo. Selv var jeg vel i uke 23-24 før magen viste når jeg stod oppreist, selv om jeg kunne kjenne livmora fra ca uke 12. Andre kunne ikke se at jeg var gravid før jeg var nesten 5 måneder på vei. (Gikk gravid på høsten, og viste jo ikke magen i tide og utide. )
Montezuma Skrevet 23. september 2002 #7 Skrevet 23. september 2002 I alle mine svskap har jeg lagt på meg 5 kg, fått kjempemage og måttet legge vekk buksene min etter 7 uker. Har blitt kjempediger til slutt, også! Men noen venneinner er flate i 4-5 mndr, og rekker så vidt å få en kledelig liten kul før de skal føde. Velig individuelt, altså!
Gjest Anonymous Skrevet 24. september 2002 #8 Skrevet 24. september 2002 Dette er veldig rart - jeg er 5+4 og synes allerede at buksene strammer rundt livet. Har ikke hatt noe særlig mage før, men føler meg fryktelig oppblåst og stor i magen allerede. (Har ikke lagt på meg - som synes på vekta) Jeg skjuler det godt under skjorter og vide gensere, men dette er altfor tidlig ift alt jeg har lest. Skal til legen på torsdag - og er veldig spent på hva hun sier. Har ikke tenkt å fortelle det på lenge ennå, men snart trenger jeg ikke si noe - for fortsetter det slik vil det være godt synlig ganske snart! :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå