AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Har et soverom jeg pynter i. Det er et vindu der, men det er lite og slipper ikke inn mye lys. Har kjøpt meg et fint rundt speil jeg hadde tenkt å henge opp, eneste ledige vegg er samme vegg som vinduet, dessverre (absolutt ingen andre muligheter da vegg 1 er dekket av vegghengt skap, vegg to er av betong og jeg ikke vil skru der, og vegg tre er dekket av senga som vi ikke vil flytte på). Dermed ser jeg ikke så mye når jeg ser i speilet Det blir veldig mørkt. Altså ikke integrert lys i speilet. Hvordan ville du belyst det? Finnes det noen fine løsninger, noe jeg kan sette opp rundt speilet som gir et flatterende/godt lys? Anonymkode: 4fd4d...f8e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Kjøp lyslister du klistrer på enten rundt utenpå eller inni. Anonymkode: c7ee3...aad 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp lyslister du klistrer på enten rundt utenpå eller inni. Anonymkode: c7ee3...aad Hmmm. Hvor kjøper jeg dette, og har du bilde, og er de bøybare? Anonymkode: 4fd4d...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Skrevet 10. juni 2020 Det går ikke, skinnremmen står i veien sånn at det bare vil bli lys på nedre halvdel av speilet. Er det noen andre lure løsninger? Noe fint vegghengt lys som kan fungere? Vil helst unngå å skru i gipsveggen, men... Kom veldig gjerne med ideer! Anonymkode: 4fd4d...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #5 Skrevet 10. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det går ikke, skinnremmen står i veien sånn at det bare vil bli lys på nedre halvdel av speilet. Er det noen andre lure løsninger? Noe fint vegghengt lys som kan fungere? Vil helst unngå å skru i gipsveggen, men... Kom veldig gjerne med ideer! Anonymkode: 4fd4d...f8e Altså, skjønner at jeg kan klistre ledlist inni, men det er for smalt der, ikke plass. Anonymkode: 4fd4d...f8e
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6 Skrevet 10. juni 2020 Alternativ: skru opp speilet inni skapdør. Da slipper du hele problemet med dårlig belysning, hvis du får utnyttet lyset som kommer inn av vinduet. Anonymkode: 67348...870 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #7 Skrevet 10. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alternativ: skru opp speilet inni skapdør. Da slipper du hele problemet med dårlig belysning, hvis du får utnyttet lyset som kommer inn av vinduet. Anonymkode: 67348...870 Ikke plass, men skal se om jeg kan klistre et mindre speil inne i skapet. Takk for godt tips. Vurderer nå en vegghengt lampe ved siden av speilet på veggen... Noen råd? Anonymkode: 4fd4d...f8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå