Gå til innhold

Belysning rundt speil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et soverom jeg pynter i. Det er et vindu der, men det er lite og slipper ikke inn mye lys. Har kjøpt meg et fint rundt speil jeg hadde tenkt å henge opp, eneste ledige vegg er samme vegg som vinduet, dessverre (absolutt ingen andre muligheter da vegg 1 er dekket av vegghengt skap, vegg to er av betong og jeg ikke vil skru der, og vegg tre er dekket av senga som vi ikke vil flytte på). Dermed ser jeg ikke så mye når jeg ser i speilet :P Det blir veldig mørkt. Altså ikke integrert lys i speilet. Hvordan ville du belyst det? Finnes det noen fine løsninger, noe jeg kan sette opp rundt speilet som gir et flatterende/godt lys?

500013 Strap_Mirror_Ø70_anthracite_hay_design_1.jpg

Anonymkode: 4fd4d...f8e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp lyslister du klistrer på enten rundt utenpå eller inni. 

Anonymkode: c7ee3...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp lyslister du klistrer på enten rundt utenpå eller inni. 

Anonymkode: c7ee3...aad

Hmmm. Hvor kjøper jeg dette, og har du bilde, og er de bøybare? 

AnonymBruker
Skrevet

Det går ikke, skinnremmen står i veien sånn at det bare vil bli lys på nedre halvdel av speilet. Er det noen andre lure løsninger? Noe fint vegghengt lys som kan fungere? Vil helst unngå å skru i gipsveggen, men... Kom veldig gjerne med ideer!

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det går ikke, skinnremmen står i veien sånn at det bare vil bli lys på nedre halvdel av speilet. Er det noen andre lure løsninger? Noe fint vegghengt lys som kan fungere? Vil helst unngå å skru i gipsveggen, men... Kom veldig gjerne med ideer!

Altså, skjønner at jeg kan klistre ledlist inni, men det er for smalt der, ikke plass.

AnonymBruker
Skrevet

Alternativ: skru opp speilet inni skapdør. Da slipper du hele problemet med dårlig belysning, hvis du får utnyttet lyset som kommer inn av vinduet. 

Anonymkode: 67348...870

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alternativ: skru opp speilet inni skapdør. Da slipper du hele problemet med dårlig belysning, hvis du får utnyttet lyset som kommer inn av vinduet. 

Anonymkode: 67348...870

Ikke plass, men skal se om jeg kan klistre et mindre speil inne i skapet. Takk for godt tips. 
Vurderer nå en vegghengt lampe ved siden av speilet på veggen... Noen råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...