Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Herregud nå fikk jeg noe nytt å ha komplekser for...

Anonymkode: 58585...89b

Strengt tatt kan man ha komplekser med hele kroppen for det er alltids noen som mener det og det skal være sånn og sånn :blink: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow. Ante ikke at dette var en greie! I morgen kommer jeg til å kikke på philtrumen til alle kollegaene mine!

Anonymkode: 2cf6e...e43

• Liker 3
Skrevet

Haha jeg dævver 🤣 huff heldigvis så er det få som henger seg opp i philtrum. Viktigste er at tenner viser litt når du slapper av med litt åpen munn ... jeg bestod ikke den «testen» heller 😝 Heldigvis små ører da, så er ikke helt apekatt 🙌🏽🙌🏽 kan jo ikke vinne på alt 😁

Anonymkode: 07328...adf

• Liker 1
Skrevet

Herregud, blir dere ikke flaue av å henge dere opp i noe sånt? :rolleyes:

Anonymkode: e32bb...226

• Liker 3
Skrevet

Dere lever en gang på denne jorden og dør uansett stygge og grå alle sammen hva er vitsen med å henge seg oppi komplekser? Og kosmetiske sykepleiere har en syk jobb til slutt ser de selv ut som skrekkdukker med alle inngrepene de tar. 

Anonymkode: 0dece...ac5

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, blir dere ikke flaue av å henge dere opp i noe sånt? :rolleyes:

Jo.. litt 😞

Skrevet

Alt man skal bekymre seg over! 

Gjest Kristina S.
Skrevet (endret)

...

Endret av Kristina S.
Skrevet

Hjelp, det er faktisk helt sykt å lese om alt som «kan opereres». Blir trist for at dette normaliseres. Om du har opererer 2mm mellom leppe og munn, hvorfor skal det gjøre livet ditt bedre, deg vakrerere og mer lykkelig ? Det kan jeg ikke forstå. Trist å lese dette.. 

Anonymkode: 677aa...69f

• Liker 1
Skrevet
På 19.8.2020 den 23.40, Kristina S. skrev:

Å HERREGUD, er det mulig? Det var da også noe å ville opperere seg for. Hvem er det som har skapt dette mer og mer merkelige skjønnhetsidealet, Amerika? Og vet du at du er med på å gi andre komplekser når du holder på sånn, ts? Jeg er sikkert to centimeter der jeg og, og er trolig helt feil i forhold til dagens merkverdige standard, men får stadig høre at jeg er supervakker. Hadde ikke brydd meg om jeg så var 5 cm for lang både her og der.

Du får ta deg sammen og slutte med å spre slik negativitet. Begynn å les bøker, fordyp deg i emner og engasjer deg i hva som skjer i verden. Det er mennesker som lever fra hånd til munn, som lever midt i en krigssone. Kan du forestille deg hvordan de har det? Helt greit å like pynte seg litt, ikke det jeg mener. Men dette? Det er for drøyt.

Hvis du har et snev av medmenneskelighet, så kan du bruke formuen din til å hjelpe andre istedet for å se deg i speilet etter ting å operere. Ja, for du har en formue hvis du har råd til å operere deg for slike filleting.

Hei,

Vi lever heldigvis i et land hvor vi har ytringsfrihet så jeg kan jo ikke arrestere deg for dine egne meninger. Selv om de ikke kom frem særlig reflektert. Det jeg synes blir feil her er måten du uttrykker deg på uten å vite annet en det som er skrevet her. Jeg dømmer ingen, heller ikke deg. Du er helt sikkert et godt forbilde på mye annet.

Jeg tenker at siden du har så god tid at du velger å kommentere og ikke minst lese temaer her som tydeligvis ikke angår deg, at du burde bruke tiden til noe viktigere. Høsten er en tid for bøssebæring. Kjekkeste gåturen jeg tar i løpet av året og kommer til å gjøre det med gips på nesen om jeg må!! Å sånn avslutningsvis så lurer jeg på en ting. Har du noen gang reflektert over hvorfor det er så mye elendighet, mobbing og konflikter i denne verden vi lever i?? Sett bort i fra kultur, rasisme etc så er det pga mangel på respekt for ulikheter mennesker i mellom. Ytringsfrihet er din rett, men ha i mente « alt kan bli sagt, men det er måten det blir sagt på som betyr noe» 

Psst: Jeg har fortsatt ikke fikset på noe ved meg selv, og dersom jeg velger å gjøre det så er det kun for min egen del. 

Å være forfengelig med gode holdninger er bedre en å ha dårlige holdninger, det sa min mor 😬🤫

Spar tiden din ved å la være å kommentere her og sett av 18 oktober til TV aksjonen (dersom du ikke allerede har skrevet deg opp på listen) 😉

Sånn nå røyk denne pausen, men hvem vet - kanskje det har generert flere bøssebærere 🐨🐻🐼

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AlexBee said:

Hei,

Vi lever heldigvis i et land hvor vi har ytringsfrihet så jeg kan jo ikke arrestere deg for dine egne meninger. Selv om de ikke kom frem særlig reflektert. Det jeg synes blir feil her er måten du uttrykker deg på uten å vite annet en det som er skrevet her. Jeg dømmer ingen, heller ikke deg. Du er helt sikkert et godt forbilde på mye annet.

Jeg tenker at siden du har så god tid at du velger å kommentere og ikke minst lese temaer her som tydeligvis ikke angår deg, at du burde bruke tiden til noe viktigere. Høsten er en tid for bøssebæring. Kjekkeste gåturen jeg tar i løpet av året og kommer til å gjøre det med gips på nesen om jeg må!! Å sånn avslutningsvis så lurer jeg på en ting. Har du noen gang reflektert over hvorfor det er så mye elendighet, mobbing og konflikter i denne verden vi lever i?? Sett bort i fra kultur, rasisme etc så er det pga mangel på respekt for ulikheter mennesker i mellom. Ytringsfrihet er din rett, men ha i mente « alt kan bli sagt, men det er måten det blir sagt på som betyr noe» 

Psst: Jeg har fortsatt ikke fikset på noe ved meg selv, og dersom jeg velger å gjøre det så er det kun for min egen del. 

Å være forfengelig med gode holdninger er bedre en å ha dårlige holdninger, det sa min mor 😬🤫

Spar tiden din ved å la være å kommentere her og sett av 18 oktober til TV aksjonen (dersom du ikke allerede har skrevet deg opp på listen) 😉

Sånn nå røyk denne pausen, men hvem vet - kanskje det har generert flere bøssebærere 🐨🐻🐼

Det blir ingen bøssebæring under årets tv-aksjon. Bare nevner det, så du ikke blir gående alene og forgjeves rundt med gips på nesen ;)

Med dagens smittesituasjon er det selvsagt uaktuelt å sende folk fra hus til hus for å samle inn penger.

Skrevet
På 18.8.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev:

Haha jeg dævver 🤣 huff heldigvis så er det få som henger seg opp i philtrum. Viktigste er at tenner viser litt når du slapper av med litt åpen munn ... jeg bestod ikke den «testen» heller 😝 Heldigvis små ører da, så er ikke helt apekatt 🙌🏽🙌🏽 kan jo ikke vinne på alt 😁

Jeg har helt normale proporsjoner i ansiktet og mine tenner syns ikke når munnen min er halvåpen. Er det viktig?  Hvorfor det?

Anonymkode: c7e54...723

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått utført dette inngrepet? Vurderer å gjøre det selv, og vil gjerne høre om erfaringer👍🏻

Anonymkode: c65e0...73c

Skrevet
On 8/13/2020 at 10:43 PM, AlexBee said:

Om tennene ikke viser når man slapper av i munnen med litt åpen munn så er man en god kandidat for løft. 

Jeg har 1,5 cm mellom, med fyldige lepper og philtrum, men tennene vises ikke når jeg har åpen munn. Et leppeløft for meg ville blitt altfor mye. Ville jo blitt seende ut som ei med nese og munn i ett. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...