AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hei! Skal starte som sommervikar på sykehjem, og har noen spørsmål angående lønnstillegg. Sånn jeg har forstått det er kveldstillegget på 56 kr i timen for kommuneansatte, men er usikker på helgetillegget. Jeg skal ha en del kveldsvakter og litt helgevakter, men når i løpet av vakta starter lønnstillegget? Er det noen variasjoner innad i hver kommune utifra stilling, eller er det samme tillegg for meg som sommervikar? Anonymkode: d1ff2...1a8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Kvelds/nattilegg er vel 53 kr, fra kl 17-06. Lør/søndagstillegg fra midnatt natt til lørdag, til midnatt natt til mandag. Når tillegget gjelder er satt, men summen kan variere. Anonymkode: 94c99...106
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvelds/nattilegg er vel 53 kr, fra kl 17-06. Lør/søndagstillegg fra midnatt natt til lørdag, til midnatt natt til mandag. Når tillegget gjelder er satt, men summen kan variere. Anonymkode: 94c99...106 Takk! Og dette gjelder for sommervikarer også? Anonymkode: d1ff2...1a8
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 24 minutter siden, AnonymBruker said: Takk! Og dette gjelder for sommervikarer også? Anonymkode: d1ff2...1a8 Ja, så klart 😊 Anonymkode: 1b05f...06a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå