AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #21 Skrevet 9. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke vært med i programmet til FHI. Skal ta hos fastlege neste uke, og det koster ikke mer enn en vanlig legetime. Anonymkode: 6ae5e...255 Så fint! Tror jeg må få testet meg. Hadde lungebetennelse i februar med en tungpusthet som var så uvanlig for fastlegen at hun måtte ta ekg for å utelukke hjerteproblemer. Fikk antibiotika for det men viste seg å være viruslungebetennelse. Greit å vite nå i ettertid. Anonymkode: ffb8c...9f6
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #22 Skrevet 9. juni 2020 Vet at en del bedriftshelsetjenester kommer til å tilby dette til sine kunder/,bedrifter. Avonova i sverige har startet med dette Anonymkode: 2b996...ed4
Nuka Skrevet 9. juni 2020 #23 Skrevet 9. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noen dokumenterte undersøkelser på at de hadde fått påvist antistoff mellom sykdomsforløpene? Jeg har hørt om flere som har blitt friskmeldt (symptomfrie) som får tilbakefall/ blir syke på nytt. Men har ikke hørt om noen med påvist antistoff som har fått det. Men det kan jo være jeg har gått glipp av noe. Jeg leser jo ikke alt som er. Anonymkode: 4f4cf...cf2 Skrev jeg at de hadde fått påvist antistoffer?
Nuka Skrevet 9. juni 2020 #24 Skrevet 9. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har de det? Det er noen få tilfeller som har kommet frem i media og der tror de at det handler om samme sykdomsrunde som blusset opp...ikke nysmitte på andre runda. Hvis du har lest noe annet må du gjerne dokumentere Anonymkode: 61ba3...077 Det er bare å følge med eller Google litt selv også. Siste artikkel jeg finner spekulerer rundt det og det finnes flere artikler om det samme basert på informasjon fra WHO og helsenorge. i tillegg så er det ganske mange grunnvirus som har samme stammetypen, men forskjellig utspring som har eksistert i veldig mange år. https://www.adressa.no/nyheter/utenriks/2020/04/18/WHO-advarer-Ikke-bevist-at-friskmeldte-får-korona-immunitet-21618062.ece https://forskning.no/sykdommer/minst-fire-forskjellige-koronavirus-sirkulerer-i-menneskeheten-uten-a-gjore-saerlig-skade/1666006 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/K3mqJ7/nye-funn-saar-tvil-om-immunitet-mot-coronaviruset https://www.google.com/amp/s/www.abcnyheter.no/amp/helse-og-livsstil/helse/2020/04/18/195671600/anders-tegnell-kritisk-til-who-uttalelse-om-immunitet
Gjeste mann Skrevet 9. juni 2020 #25 Skrevet 9. juni 2020 10 timer siden, Nuka skrev: Forskere har vel gått ut å sagt at man ikke blir immun, men får potensielt mindre symptomer. Fler har fått det igjen etter første gang 😕 Det er ikke pent å spre usannheter. Fakta er at man mest sannsynlig blir immun. Men man er ikke helt sikre, heller ikke hvor lenge immuniteten varer. Bare å google i vei hvis du tviler. Mener du det er det samme som: "Forskere har vel gått ut å sagt at man ikke blir immun, men får potensielt mindre symptomer" Det er altså en påstand som ikke er korrekt og som du bør underbygge med linker fra forskning. Venter i spenning 2
Nuka Skrevet 9. juni 2020 #26 Skrevet 9. juni 2020 50 minutter siden, Gjeste mann skrev: Det er ikke pent å spre usannheter. Fakta er at man mest sannsynlig blir immun. Men man er ikke helt sikre, heller ikke hvor lenge immuniteten varer. Bare å google i vei hvis du tviler. Mener du det er det samme som: "Forskere har vel gått ut å sagt at man ikke blir immun, men får potensielt mindre symptomer" Det er altså en påstand som ikke er korrekt og som du bør underbygge med linker fra forskning. Venter i spenning Det står lenger opp, ta en titt
Gjeste mann Skrevet 9. juni 2020 #27 Skrevet 9. juni 2020 26 minutter siden, Nuka skrev: Det står lenger opp, ta en titt Jeg har sett på linkene og de støtter jo opp under det jeg sier, så vi snakker nok litt forbi hverandre Det er stor forskjell på at "Det ikke er bevist at man blir immun" og "Man blir ikke immun" At mye er usikkert, er ikke det samme som at man har funnet ut at man ikke blir immun. Når det er sagt så er immunitet en litt mer komplisert greie, man snakker om grader av immunitet og hvor lenge man er immun. 1
Anbefalte innlegg