AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Hei! Jeg skal ta ut endel euro, ca 4000 for og gi noen i Sverige. Hvor lønner det seg å ta ut? Minibank i Norge , (må da gjøre det i flere omganger siden det er så mye)? Minibank i Sverige ? Bestille fra banken her i norge , så jeg får alt på en gang? Og hvor sannsynlig er det at den norske krona blir sterkere i de nærmere ukene fremover ?? Anonymkode: 8a20f...f7e
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Hvis du har en bank med filial i overkommelig avstand fra deg, så ville jeg bestilt valutaen der og dratt og tatt ut alt sammen samlet. Anonymkode: d29b4...c6b
Whistler Skrevet 9. juni 2020 #3 Skrevet 9. juni 2020 Bare husk at du må innom tollkontoret for å deklarere utførsel av pengene om du tar de ut i Norge. Maksgrense er 25000,- kroner for utførsel uten deklarasjon.
newman01 Skrevet 9. juni 2020 #4 Skrevet 9. juni 2020 (endret) Husk at du må fylle ut skjema på grensa. Det er ikke tillatt å føre 4000 euro ut av landet Noen var raskere enn meg Endret 9. juni 2020 av newman01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå