AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #1 Del Skrevet 9. juni 2020 Har noen venner med skikkelig flotte biler som skulle skifte registerreim nå, noen betaler da femsifra beløp. Så jeg lurer på: Hva er det dyreste registerreimskifte dere har hørt om eller vært vitne til? Styrekjeden på en Audi S4 er jo legendarisk, men må heldigvis ikke skiftes ofte. 🤪 Anonymkode: 75b5e...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #2 Del Skrevet 9. juni 2020 En kompis skulle ha storservice inkl. bytte registerreim på sin audi nå.... Pris kr. 56 000,- Han solgte bilen istedet. Skal sies at Audien vistnok var av det heftige slaget, og hele fronten måtte demonteres for å komme til. Jeg vet bare at jeg aldri skal ha en slik. Anonymkode: f5061...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2020 #3 Del Skrevet 9. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En kompis skulle ha storservice inkl. bytte registerreim på sin audi nå.... Pris kr. 56 000,- Han solgte bilen istedet. Skal sies at Audien vistnok var av det heftige slaget, og hele fronten måtte demonteres for å komme til. Jeg vet bare at jeg aldri skal ha en slik. Anonymkode: f5061...444 Audi er kronglete å skru, mannen min er mekaniker og sier vi aldri skal ha Audi. De hadde en Audi inne i 2 arbeidstimer bare for å bytte batteriet som var halveis begravd under annet der. Sykt. Anonymkode: fe680...847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #4 Del Skrevet 10. juni 2020 Whaaaaat? Det er jo helt sinnssykt. Anonymkode: 75b5e...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 10. juni 2020 #5 Del Skrevet 10. juni 2020 (endret) 17 timer siden, AnonymBruker skrev: En kompis skulle ha storservice inkl. bytte registerreim på sin audi nå.... Pris kr. 56 000,- Han solgte bilen istedet. Skal sies at Audien vistnok var av det heftige slaget, og hele fronten måtte demonteres for å komme til. Jeg vet bare at jeg aldri skal ha en slik. Anonymkode: f5061...444 Nå ljuger enten du eller kompisen din. Fronten må løsnes og draes fram på alle Audi'er (unntak er TT, A1, A2, A3, Q2, Q3) det skal skiftes tannreim på. Selvom det er en v8'er er det ikke i nærheten av å være så dyrt du skisserer, selv med hovedservice. Er det en kjedemotor derimot, som kjedestrammer eller kjede skal skiftes på, blir det dyrt. Da må girkassa utmonteres... Endret 10. juni 2020 av Audiot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #6 Del Skrevet 10. juni 2020 50 minutter siden, Audiot skrev: Nå ljuger enten du eller kompisen din. Fronten må løsnes og draes fram på alle Audi'er (unntak er TT, A1, A2, A3, Q2, Q3) det skal skiftes tannreim på. Selvom det er en v8'er er det ikke i nærheten av å være så dyrt du skisserer, selv med hovedservice. Er det en kjedemotor derimot, som kjedestrammer eller kjede skal skiftes på, blir det dyrt. Da må girkassa utmonteres... Vet ikke hva slags motor som stod i den audien, men muligens en v8. Ordinær hovedservice, med skifte av registerreim. Fikk se skriftlig tilbud fra Møller, og der stod det sort på hvitt kr. 55 900 og noen små. Ikke løgn. Så, - han solgte bilen. Anonymkode: f5061...444 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #7 Del Skrevet 10. juni 2020 Betalte rett i overkant av 10.000 Anonymkode: d4179...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #8 Del Skrevet 10. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva slags motor som stod i den audien, men muligens en v8. Ordinær hovedservice, med skifte av registerreim. Fikk se skriftlig tilbud fra Møller, og der stod det sort på hvitt kr. 55 900 og noen små. Ikke løgn. Så, - han solgte bilen. Anonymkode: f5061...444 Skal legges til at han fremdeles har dette pristilbudet liggende i kontorskuffen sin, og han drar det fram med jamne mellomrom, spesiellt når noen av kollegaene snakker om å kjøpe seg audi. Tror ingen på den arbeidsplassen kjører audi i dag. Anonymkode: f5061...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 10. juni 2020 #9 Del Skrevet 10. juni 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal legges til at han fremdeles har dette pristilbudet liggende i kontorskuffen sin, og han drar det fram med jamne mellomrom, spesiellt når noen av kollegaene snakker om å kjøpe seg audi. Tror ingen på den arbeidsplassen kjører audi i dag. Anonymkode: f5061...444 Det var sikkert en V8 eller V10. Skal man ha sånn bil, så må man ha lommeboka til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #10 Del Skrevet 10. juni 2020 @Audiot, hva mener du det skal koste, da? Regner med at 56000 kr er en komplett pris med vannpumpe, spenner og alt det der. Har selv fått pris på 25000 kr på en V6er. Anonymkode: 75b5e...ad9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 10. juni 2020 #11 Del Skrevet 10. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Skal legges til at han fremdeles har dette pristilbudet liggende i kontorskuffen sin, og han drar det fram med jamne mellomrom, spesiellt når noen av kollegaene snakker om å kjøpe seg audi. Tror ingen på den arbeidsplassen kjører audi i dag. Anonymkode: f5061...444 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Audiot, hva mener du det skal koste, da? Regner med at 56000 kr er en komplett pris med vannpumpe, spenner og alt det der. Har selv fått pris på 25000 kr på en V6er. Anonymkode: 75b5e...ad9 Send reg nr på PM så skal dere pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2020 #12 Del Skrevet 12. juni 2020 Har aldri skiftet registerreim. Skroter bilen og kjøper heller bare en ny bil. Like greit og som regel billigere. Anonymkode: 4ca6e...1a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå