Gjest Geirfuglen Skrevet 9. juni 2020 #1 Skrevet 9. juni 2020 Jeg har i flere år hovedsakelig brukt Nilens Jord, men det begynner å bli vanskelig å få tak i av en eller annen grunn. Økologisk og miljøvennlig sminke uten for mye rart i. Har sett reklame for LavaArt, men er det noen her som har prøvd det? Er det så bra som det påstås? Og uten rare ingredienser?
Blingblingtahei Skrevet 9. juni 2020 #2 Skrevet 9. juni 2020 Jeg syntes det var veldig bra for huden, ser naturlig ut men sklir fort av, kan liksom ikke ta deg i fjeset eller gi noen en klem før den har sklidd utover. Og det er veldig dyrt for en liten mengde produkt. Prøv heller Idun for eks, jeg liker også erborian, gir meg ikke urenheter, tørker ikke ut huden samt ser naturlig ut. Idun sin foundation er for min del litt for dekkende så måtte blande litt hudkrem med den, da ble den bra, ga masse glød og ga ikke huden min noen reaksjoner. Vet de også har en farget dagkrem/bb cream. Fra erborian liker jeg både cc creamen og bb creamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå